تبلیغ روغن با گریمهای مختلف با احمد مهرانفر
این بازیگر که بیشتر شهرتش را مدیون بازی در نقش فراموشنشدنی «ارسطو» در سریال پایتخت است، تبلیغی برای یک برند روغن را روی آنتن تلویزیون دارد. او در ابتدای این تبلیغ میگوید که: «کی پشت این دستور غذاست؟» و با گریمهای مختلف و جذاب، به این سوال با تبلیغ یک برند روغن پختوپز و سرخکردنی پاسخ میدهد. این اتفاق یادآور سریال «آکتور» هم هست که مهرانفر در آن گریمهای مختلف داشت. البته اگر یادتان باشد، او پیش از این هم در یک تیزر تبلیغاتی بازی کرده بود. در آن آگهی تلویزیونی، مهرانفر بههمراه محسن تنابنده در حالی یک اپلیکیشن را تبلیغ میکردند که در جلد ارسطو و نقی رفته بودند. نتیجه به دست آمده، به واسطه محبوبیت سریال «پایتخت» مورد توجه بخشی از مخاطبان قرار گرفت.
تبلیغ یک اپلیکیشن مالی توسط عروسک محبوب با جنابخان
شهرت اصلی این عروسک به «خندوانه» برمیگردد که حضورش در شبکه نسیم باعث رونق بیشتر این برنامه شد و توجهات زیادی را با شوخیهای بهموقع و جذابش، جلب کرد. با تعطیلی «خندوانه» خیلیها دلتنگ جنابخان بودند تا اینکه همزمان با برگزاری مسابقات جام ملتهای آسیا، پای او هم به آگهیهای بازرگانی تلویزیون برای تبلیغ یک اپلیکیشن مالی باز شد. این تبلیغ، ابتدا به ساکن و فارغ از هرگونه نکته فرامتن، جذاب است و از موسیقی، شوخی و رنگ و لعاب به اندازه کافی بهره برده است. به یاد نداریم تا قبل از این، شخصیتهای محبوب عروسکی مورد استفاده آگهیهای بازرگانی تلویزیونی قرار گرفته باشند.
حاشیههای موتورسواری مهاجم تیمملی با مهدی طارمی
مهاجم تیمملی فوتبال کشورمان در یک آگهی تلویزیونی، سوار بر موتور شده و حسوحال خوب استفاده از یک برند خاص موتور را به تصویر میکشد. نکته جنجالی این تبلیغ، مرخصی گرفتن او قبل از اعزام به قطر برای حضور در این پروژه تبلیغاتی بود که البته نبی، سرپرست تیمملی در همان زمان مدعی شد طارمی به تازگی پدر شده و برای کارهای ثبت احوال فرزندش راهی تهران شده است؛ موضوعی که بلافاصله از سوی این ستاره تیمملی تکذیب شد. گفته شده که «مهدی طارمی» از این پروژه تبلیغاتی چیزی حدود ۱۰ میلیارد تومان درآمد داشته و قرار است به مدت یک سال سفیر تبلیغاتی این برند باشد.
سیاوش با ابزارهای هیجانانگیز با میلاد کیمرام
میلاد کیمرام تا قبل از این که در یک آگهی تلویزیونی حاضر شود، با یک برند پوشاک و یک برند طراحی ساعت همکاری داشته و همین تجارب توانایی او را در اجرای تیزرهای تبلیغاتی افزوده است. حالا او با یکی از برندهای ابزار آلات برای تبلیغات همکاری میکند. در این تیزر تبلیغاتی از جلوههای ویژه و فیلمبرداری به خوبی استفاده شده است و کیمرام هم نقش خوبی را اجرا کرده چراکه این نقش با بازی او در سریال سیاوش که همزمان با شروع انتشار این تیزر در حال پخش بود، همخوانی داشت.
در لباس فیلمهای علمی-تخیلی با بهرام رادان
یکی از جدیدترین این مدل آگهیها، مربوط به یک شرکت لوازم خانگی است که از بهرام رادان، بازیگر مطرح سینمای کشورمان به عنوان سفیر خود استفاده کرده است. رادان در این تبلیغ، انگار به فضا رفته و بعد از نبرد با یک آدم فضایی، از کیفیت محصولات این شرکت میگوید و از ببیندگانش می خواهد که با خرید محصولات آن شرکت، آینده را امروز تجربه کنند.
قیافه متعجب از کیفیت و قیمت با پژمان جمشیدی
پژمان جمشیدی که هم شهرت یک فوتبالیست را به دوش میکشد و هم شهرت بازیگری، در سالهای اخیر وارد عرصه تبلیغات تلویزیونی برای یک برند فرش شده است. او که سال گذشته برنده دیپلم افتخار بازیگری از جشنواره فیلم فجر شد، تصاویرش علاوه بر آگهیهای تلویزیونی بر روی بیلبوردهای تبلیغ یک برند فرش که معمولا بهخاطر کیفیت و قیمتهایش، تعجب کرده است هم دیده میشود. او در این تبلیغات وعده خریدی با خیال راحت از یک مجموعه فروش فرش را میدهد که البته از چاشنی طنز هم در آن بهره برده است. یکی دیگر از بازیگرهایی که برای یک برند فرش در آگهیهای تلویزیونی شرکت کرده است، سام درخشانی بود که در حال حاضر، این آگهی پخش نمیشود.
حضور در استخر با لباس کامل! با امیرحسین رستمی
حضور این بازیگر در آگهیهای تلویزیونی یک مجموعه آبی و تفریحی، از قرعه کشی برای 5 خودرو تا معرفی جاذبههای آن، چند سالی است که روی آنتن میرود. در یکی از این تبلیغات که شوخیهای زیادی هم با در آن شبکههای اجتماعی شد، رستمی کاملا داخل استخر رفته و در حالیکه به معرفی امکانات این پارک آبی میپردازد، لباسی سرتاسری بر تن دارد! این تیزر تبلیغاتی بار دیگر یاد و خاطره سریال لیسانسهها را زنده کرد. در فصل دوم سریال سکانسی بود که شخصیتها(حبیب، مازیار و مسعود) با لباس رسمی وارد استخر شدند. جالب آنکه خود امیرحسین رستمی(مسعود) هم در این سکانس حضور داشت.
فقط یک ایرانی میدونه با محسن کیایی
محسن کیایی، بازیگر محبوبی که با اجرای قابل قبول مسابقه «صداتو» و حضور در سریال همگناه در شبکه نمایش خانگی، فیلم سینمایی دینامیت و … به محبوبیت بیشتری رسید، در تبلیغ یک شرکت لوازم خانگی ایرانی حضور دارد. نکته جالب این آگهی تلویزیونی این است که محسن کیایی با کمترین حرف و با دکوری جذاب و خوشرنگ و لعاب، غیرمستقیم قابلیتهای یک لوازم خانگی ایرانی را با جمله طلایی «فقط یه ایرونی میدونه یه ایرونی چی میخواد» تبلیغ میکند. استفاده هوشمندانه از یک بازیگر مرد برای تبلیغ لوازمخانگی، اتفاقی بود که کاربران شبکههای اجتماعی نسبت به آن و شکستن کلیشههای رایج، واکنش مثبت نشان دادند چراکه الزاما تنها مخاطب چنین محصولاتی زنان نیستند.
ربط کاشی به فوتبال چیه! با سعید عزتاللهی
بازیکن تیمملی فوتبال کشورمان که بعضیها نسبت به کیفیت بازیهای در او جام ملتهای آسیا انتقاداتی داشتند، بهتازگی همکاری تبلیغاتی خود با یک برند صنعت ساختمان را آغاز کرده است. عزتاللهی که تاکنون در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا، روسیه، دانمارک و قطر فوتبال بازی کرده، پیش از آغاز رقابتهای جام ملتهای آسیا با یک برند کاشی همکاری و در تیزرهای تبلیغاتی این شرکت که از تلویزیون هم پخش میشود، شرکت کرد. بعضی کاربران شبکههای اجتماعی نسبت به انتخاب یک بازیکن فوتبال برای تبلیغ کاشی، اظهار تعجب کردند.
source
تولید محتوا