تولید محتوا

آمازون در بیانیه‌ای گفت: «علاوه‌بر استفاده از مقادیر کم متن یا تصویر برای تولید فهرست‌ها، ما اکنون درحال راه‌اندازی این قابلیت هستیم که فروشندگان به سادگی از اطلاعات موجود خود استفاده کنند و فقط با ارائه‌ی آدرس یک سایت به آمازون که به‌طور خودکار توسط ویژگی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی ما تحلیل می‌شود، استفاده کنند تا بتوانند لیست‌های اطلاعاتی باکیفیت و یکپارچه برای فروشگاه آمازون بسازند.»

آمازون سال گذشته ابزاری را برای تبلیغ‌کنندگان ارائه کرد تا از طریق دستور متنی، پس‌زمینه تولید کنند. در آن زمان، شرکت گفت که پس‌زمینه‌ی ایجاد‌شده با هوش مصنوعی برای یک محصول می‌تواند ۴۰ درصد نرخ کلیک بیشتر در مقایسه با پس‌زمینه‌ی سفید ایجاد کند.

آمازون می‌گوید که بیش از ۱۰۰ هزار فروشنده، ابزارهای هوش مصنوعی را امتحان کرده‌اند و به‌طور میانگین ۸۰ درصد از فروشندگان پیشنهادهای ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی را می‌پذیرند.

source

توسط mohtavaclick.ir