تولید محتوا
سامان ابطحی، مدیرارشد مارکتینگ اسنپمارکت میگوید شرکت متبوعش توانسته است با عملکردی بسیار خوب، به نخستین سوپرمارکت اینترنتی سودده ایران بدل شود. او با اعلام این خبر، آمار و ارقام جالبتوجهی را نیز از عملکرد اسنپمارکت ارائه داد.
بعد از گذشت حدود یکسال از ادغام سرویسهای سوپرمارکتی اسنپ شامل اسنپاکسپرس و اسنپمارکت در قالب هولدینگ سوپرمارکت اسنپ، این هولدینگ اکنون یکی از بازیگران اصلی بازار سوپرمارکتهای آنلاین در ایران بهحساب میآید.
مدیر ارشد مارکتینگ اسنپمارکت میگوید اسنپمارکت ماهانه فروش ناخالص حدود یک همت (هزار میلیارد تومان) را تجربه میکند، ۶۴ درصد از بازار فروش آنلاین کالاهای سوپرمارکتی را دراختیار دارد و روزانه نزدیک به یک میلیون کالا را میان کاربرانش توزیع میکند.
source