روز شنبه اپلیکیشن بلو و بلوکارت به دلیل نوسانات برق در سرویسدهنده به مرکز دادههای بلو (سامانتل) بهطور موقت از دسترس خارج شدند که در نتیجه این اختلال، کاربران برای ساعاتی نتوانستند از بلو سرویسی دریافت کنند.
روابط عمومی بلو اعلام کرد تیم فنی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیشآمده آغاز کرد. در نتیجه این تلاشها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاههای خودپرداز، پوز و… فراهم شد.
در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز به مسیر بازگشت و در اختیار کاربران قرار گرفت. روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیشآمده، از همه کاربران خود عذرخواهی میکند؛ بلو خود را محافظ دادههای مشتریان میداند و مسئولیت خود در برابر این اتفاق را میپذیرد.
در حال حاضر سرویس بلو همچون سالهای اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که مشکلات احتمالی را پیشبینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.
source
تولید محتوا