Ghost of Yōtei دقیقا ۳۰۰ سال پس از وقایع گوست آو سوشیما اتفاق میافتد که بر حملهی مغولها به آن منطقه تمرکز داشت.
در سال ۱۶۰۳، منطقهی Yōtei تحت حکومت ژاپن نبود و تریلر بازی مراتع وسیع و دستنخورده، جنگلهای برفی و کوهستانهایی با گلهای پراکنده را بهنمایش میگذارد.
خالق بازی Ghost of Yōtei در وبلاگ پلیاستیشن اشاره میکند که منطقهی Yōtei برخلاف سوشیما، میزبان ساموراییها نبوده است و این تفاوت بنیادین، بستری را برای خلق داستانی بدیع و اصیل در دنبالهی بازی فراهم میکند.
اندرو گلدفارب، مدیر ارتباطات Sucker Punch میگوید: «ما چشماندازهای عظیمی داریم که به شما اجازه میدهد در محیط بازی به دور دست نگاه کنید، آسمان با ستارههای درخشان و شفقها، حرکت باورپذیرتر باد در علفزارها، و بهبودهای بیشتری که در آینده بهاشتراک خواهیم گذاشت.»
گلدفارب وعده میدهد که Ghost of Yōtei مکانیکهای جدید، گیمپلی بهبودیافته و سلاحهای جدیدی خواهد داشت.
source