مسئول میز خدمت سازمان غذا و دارو گفت: در ۶ ماه نخست امسال، ۲۰۷۰ مورد پاسخگویی تلفنی به مراجعان انجام و تمامی موارد تا حصول نتیجه نهایی پیگیری شد.

افزایش سرعت رسیدگی به مشکلات مراجعان در سازمان غذا و دارو
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا انصاری ضمن تشریح عملکرد میز خدمت الکترونیکی و حضوری این سازمان افزود: در این دوره همچنین ۴۷۰ مراجعه حضوری ثبت شده که درخواست‌های آن‌ها با سرعت و دقت مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ لازم ارائه شد.

وی گفت: علاوه بر این، ۳۰۰ درخواست نیز از طریق سامانه‌های تیکتینگ و خدمت پیگیری شده است.

مسئول میز خدمت سازمان غذا و دارو گفت: ۵۰ مورد همکاری با مدیرکل مرکز حراست به منظور پیشگیری از تنش‌های احتمالی و رفع مشکلات صورت گرفته است. همچنین در همین بازه زمانی ۸۰۰ کد دوبعدی از سامانه رضایت سنجی ریاست جمهوری دریافت و چاپ شده و ۵۰ درخواست نیز با همکاری مرکز اطلاع رسانی ریاست جمهوری پیگیری شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع، ۴۸۳۰۱ مراجعه حضوری و الکترونیکی به ثبت رسیده است. بخش‌های مختلف سازمان نیز با جدیت به این درخواست‌ها رسیدگی کرده اند. به طور میانگین در هر ماه، ۱۸۹۶ مراجعه از طریق سامانه میز خدمت و ۱۶۸۴ مراجعه از طریق سامانه ساپورتینگ انجام شده است.

انصاری تأکید کرد که اداره‌های مختلف از جمله اداره کل دارو و مواد تحت کنترل، تجهیزات و ملزومات پزشکی، فرآورده‌های طبیعی و سنتی، و فرآورده‌های غذایی و آرایشی، در پاسخگویی به درخواست‌ها و حل مسائل مراجعان نقش بسزایی داشته اند.

مهندس انصاری با تأکید بر تداوم تلاش‌ها در جهت بهبود خدمات سازمان غذا و دارو افزود: میز خدمت الکترونیکی و حضوری با هدف ارتقای رضایت مندی مراجعان و تسهیل فرآیند‌های خدمت رسانی، همچنان با همکاری مستمر بخش‌های مختلف سازمان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

source

توسط mohtavaclick.ir