در جهان اقتصاد دیجیتال، شرکتهای دانشبنیان ایفای نقش مهمی در تحول فناوریها و پاسخگویی به نیازهای جامعه دارند. یکی از این شرکتها، پلتفرمی را توسعه داده است که با استفاده از اطلاعات چارچوب ذهنی مشتریان، عملکرد سازمانها را بر اساس انتظارات آنها ارتقا میدهد.
مجید آقایی، مدیر فروش محصولات هوش مصنوعی این شرکت دانشبنیان، به پرسشهای ایسنا در این حوزه پاسخ داد: این شرکت با تمرکز بر فناوریهای نوین، به عنوان یک تولیدکننده راهکارهای جامع بانکداری و پرداخت الکترونیک در ایران، بر پایه رویکرد پیشروبودن در مدلسازی تجربه مفید و اجباری مکتوبات اقتصادی و ارتباطاتی مردم با جامعه دیجیتال تعریف شده و مأموریت آن استفاده از فناوریهای نوین برای تحول جامعه دیجیتال است.
شرکت مذکور در نوبت از خود، علاوه بر تمرکز بر موضوع اندروید و پلتفرمهای پرداخت، با بانکها و شرکتهای ارائهدهنده خدمات پرداخت الکترونیک در旅 زای دیجیتالی آنها در مدار همکاری است. توسعه راهکارهای نوآورانه برای کاربرد این فناوریها و سرمایهگذاری برای افزایش قابلیتهای هوش مصنوعی در آنها، از برنامههای اصلی این شرکت است.
آقایی همچنین به دستاوردهای این شرکت اشاره کرد و بر ثمرهای آنها تأکید داشت. کنترل کیفیت مرکز تماس، محصولی از این شرکت دانشبنیان است که بر اساس هوش مصنوعی ساخته شده است.
وی با اشاره به کنترل کیفیت مرکز تماس، گفت: این زیر ساخت تمامی صداهای مرکز تماس را دریافت میکند و از میان این صداها، کلیه مشتریان بحرانی که شکایت واردهای نسبت به سازمانی دارند، را از متن مکالمات دریافت میکند. این مخصوصاً به این معنا است که اصواتی که لحن عصبانی دارند شناسایی و استخراج میشوند و گزارشی از شکایت مشتریان تهیه میشود و ارائه میشود.
سپس به این نکته اشاره کرد: این قابلیت کمکهای قابل توجهی به موضوع مشتری مداری سازمانها میکند. بر اساس دادگاهی که این مرکز کنترل کیفیت مرکز تماس، موجود است، میتوان نیازهای مشتریان را استخراج کرد و مدیران سازمانها میتوانند عملکرد سازمان خود را در راستای تامین نیازهای مشتریان ارتقاء دهند.
اخیرا، این موضوع نشان میدهد که چگونه فناوریهای مدرن میتوانند به cảiان سازمانها کمک کنند. حالا به نکته مهم دیگر که از اقتصاد دیجیتال دستخوش شده، یعنی نیاز بیشتر به سلحشوری و سلحشوری در انتخاب کالاها را که با توجه به امر دستوری ، ها و هنر مکتوب خلاف قانون دارند، وارد کردجه؟