مدیر مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ آذرماه ۳ هزار و ۳۷۳ مورد شکایت از سوی مردم در سامانه ملی ۱۹۰ ثبت شده که بیشترین شکایات مربوط به حوزه بهداشت و عدم رعایت بهداشت محیط بوده است.

عدم رعایت بهداشت محیط بیشترین شکایت مردمی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر مرضیه حکمت افزود: در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ آذرماه که با تعطیلی ادارات در بسیاری از استان‌ها رو‌به‌رو بودیم، بیش از ۳۵ هزار تماس با این سامانه ثبت شده است.

وی اظهار کرد: در بازه زمانی فوق، ۲ هزار و ۲۰۵ تماس در مورد اورژانس، ۴ هزار و ۸۰۲ تماس در مورد بهداشت، ۱۵ هزار و ۶۸۵ تماس در مورد استعلام موجودی دارویی، ۲ هزار و ۴۳۲ تماس در مورد مشاوره دارویی، ۲ هزار و ۵۴۹ تماس در مورد شکایت دارو، ۵ هزار و ۱۳ تماس در مورد درمان، ۹۸۵ تماس در مورد تعرفه و ۱ هزار و ۱۱۰ تماس در مورد شکایات کادر درمان در سامانه ملی ۱۹۰ ثبت شده است.

دکتر حکمت ادامه داد: در برخی موارد فوریتی، همکاران ما بلافاصله تماس‌هایی با مراکز درمانی برقرار و وضعیت شکایات، سریعا پیگیری می‌شود و سایر شکایات نیز به معاونت‌های مربوطه در دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت برخط ارجاع می‌شود.

source

توسط mohtavaclick.ir