ال‌جی در نمایشگاه CES 2025 اعلام کرد که فناوری هوش مصنوعی در خانه‌های هوشمندش (LG AI Home) را به فضاى حمل‌‌و‌نقل گسترش مى‌دهد. نمونه‌ای از مفهوم ابداعی جدید «راهکار سبک زندگی خودرویی» در غرفه‌ی این شركت در نمایشگاه CES 2025، پلتفرم خودرويى ال‌جى را معرفى مى‌كند.

بنر نارنجی زومیت و تپسی شاپ برای CES 2025

ال‌جی می‌گوید که پلتفرم مذکور مجموعه‌ی كاملى از راهکارهاى سبک زندگی هوشمند ال‌جى را به كار می‌گيرد تا با برقراری ارتباطی یکپارچه‌ بین خودرو و وسایل هوشمند خانگی، تجربه‌ی جدیدی ارائه کند.

براساس اعلام ال‌جی‌، پلتفرم MX نوع جدیدی از فضای چندبعدی و چندمنظوره را خلق می‌کند و با استفاده از سیستم بسته‌بندی مدولار (modular)، دستگاه‌های ال‌جی را با هوش مصنوعی ترکیب می‌کند تا اتاق خودرو را به سالن پخش محتوای شخصی یا استودیو تبدیل کند.

ال‌جی ضمن اشاره به هماهنگی مناسب پلتفرم MX با روند حاکم بر صنعت خودرو و سلیقه‌ی مشتریان، می‌گوید با فاصله گرفتن از مفاهیم سنتی حمل‌و‌نقل، به‌سوی ایده‌ی خودرو به‌عنوان فضای شخصی‌سازی‌شده بر‌اساس سبک زندگی شخصی افراد حرکت می‌کند.

پلتفرم MX طراحی دوکابینه را به نمایش می‌گذارد: یک کابین جلو (راننده) و یک فضا برای تجربه‌ی کاربری شخصی‌سازی‌شده در عقب. کاربران می‌توانند این فضای قابل‌ تنظیم را به چندین روش مختلف مانند تقسیم به قسمت‌های چندمنظوره یا تبدیل به فضای بسیار شخصی‌سازی‌شده از قبیل استودیو خلق آثار هنری و فضای کاری و اداری یا فضاهای مجزا برای استراحت و سرگرمی‌ به سلیقه خود تغییر دهند.

ال‌جی در CES 2025

طراحی مدولار این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که کابین عقب را با وسایل مختلف تجهیز و ترکیب‌هایی را انتخاب کنند که نیازها و ترجیحات آن‌ها را برآورده کند. ال‌جی می‌خواهد پلتفرم MX را در قالب خدمات قابل‌ اشتراک ارائه دهد.

پلتفرم MX که با راهکارهای هوش مصنوعی ال‌جی (ThinQ ON) تجهیز شده، به کاربران اجازه می‌دهد تا شرایط داخل خودرو را شخصی‌سازی کنند و از خدماتی مانند جدول مدیریت زمان روزانه و ارائه‌ی خلاصه اطلاعات بهره ببرند.

source

توسط mohtavaclick.ir