پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیجیاتو: اینستاگرام اعلام کرد پس‌ازاین کاربران می‌توانند در بخش ریلز با مدت‌ حداکثر ۳ دقیقه ویدیو منتشر کنند. این تغییر که دوبرابر مدت قبلی، ۹۰ ثانیه، است، در پاسخ به درخواست‌های متعدد کاربران انجام شده است.

طبق گزارش «TheVerge»، «آدام موسری»، مدیر اینستاگرام، دراین‌باره گفت بازخوردهای کاربران نشان داده ۹۰ ثانیه برای بیان کامل ایده‌ها و داستان‌ها کافی نیست.

آیا اینستاگرام با تغییر جدیدش از تیک‌تاک پیشی می‌گیرد؟

این تغییر درحالی رخ داده است که آدام موسری سال گذشته میلادی تأکید کرده بود افزایش مدت‌ ریل‌ها ممکن است بر هویت اصلی پلتفرم را که بر ارتباط دوستان و آشنایان تمرکز دارد، تأثیر بگذارد. او آن زمان گفته بود اینستاگرام نمی‌خواهد با ارائه ویدیوهای طولانی، فاصله‌ای بین کاربران و دوستانشان ایجاد کند اما باتوجه‌به محبوبیت بالای ویدیوهای طولانی در پلتفرم‌های دیگر، به نظر می‌رسد اینستاگرام تصمیم گرفته نیازهای کاربران را در اولویت قرار دهد.

source

توسط mohtavaclick.ir