
ساروس (Saros) شکل نهایی تکامل سبک بازیهای هاسمارک (Housemarque) خواهد بود و در سال ۲۰۲۶ به کنسول پلیاستیشن ۵ راه مییابد.
استودیو هاسمارک (Housemarque)، سازنده بازیهای شوتر برتری که در سالهای اخیر منتشر شدهاند، امروز پروژه بعدی خود را به نام «ساروس» (Saros) معرفی کرد.
بازی جدید، که در طی برنامه State of Play امروز با یک تریلر سینمایی معرفی شد و در برخی از زمانهای سال آینده راهیابی خواهد شد، بر اساس ویژگیهای بازی اخیر استودیو، «رترنال» (Returnal)، ساخته شده است تا تکامل نهایی سبک بازیهای مشخصه هاسمارک را ارائه دهد.
در این بازی، هر مرگ بازیکن دنیای بازی را تغییر میدهد و همزمان ارتقای جدیدی به بازیکن ارائه میکند. بر اساس توضیحات بازی و پیشنهادهایی که در تریلر نشان داده شده، شکستنی نیست که ساروس از مکانیکهای roguelike استفاده خواهد کرد.
ساروس (SAROS) دستگاههای پیشرفت دائمی را ویژگی کرده است، جایی که هر مرگ باعث تغییر شکل دنیای بازی میشود در حالی که به بازیکن ارتقای جدیدی برای غلبه بر چالشها ارائه میدهد. با داستانی مهیج، اکشن عمیق سوم شخص و اجرای قوی راهول کوهلی، ساروس تکامل بعدی تجربهی مبتنیبر بازیهای هاسمارک را نشان میدهد.
ساروس در حال توسعه برای پلی استیشن ۵ است و در برخی از زمانهای سال آینده منتشر خواهد شد.
source