درگاه خبر: “تلوبیون پلتفرمی برایEveryone یعنوشرایط سختدارد”؛ احتمال تأثیر این گام بر فعالیت این پلتفرم

با اکران آنلاین انیمیشن سینمایی “ببعی قهرمان” پلتفرم تلوبیون در برابرسازی محتوای غیررایگان خود برای با فروش محتوای خود استعداد به عنوان پلتفرمی برای Everyone_intro هنا یشروع شده است. پلتفرم تلوبیون که از مدت‌ها پیش به دلیل نمایش رایگان محتوای آنلاین شده بود در حال گسترش درآمد خود با بلیت‌فروشی برای “ببعی قهرمان” است.
اگر به تاریخچه پلتفرم تلوبیون برویم و ببینیم چرا این تصمیم گرفته شده است به خوبی درک خواهید کرد که چرا این گام الهام‌بخش در حال ظهور پلتفرم تلوبیون است.
ارزش منفی آن است که تلوبیون صرفاً یک بار به بلیت‌فروشی اقدام کرده بود. این اتفاق در تیرماه ۱۴۰۱ برای اکران آنلاین فیلم “موقعیت مهدی” رخ داد و این فیلم بلیت ۱۰ هزار تومانی در دسترس قرار گرفت. تعرفه این آن زمان حدود ۷۵ درصد کمتر از سایر پلتفرم‌های اکران آنلاین بوده است. تلوبیون که مدت‌هاست به تازگی برای نمایش هیچ محتوایی از تماشاگران هزینه دریافت نمی‌کند، صرفاً برای_SERVICE عمومی تلویزیون برای قرارگاه مردم ایران مطرح شده و قرار نیست با سایر پلتفرم‌ها رقابت کند. رایگان بودن این سرویس را می‌توان یکی از نشانه‌های این رویکرد دانست که حالا با بلیت‌فروشی برای “ببعی قهرمان” گویا دچار تغییر شده است.
سوال این است که سیاست بلیت‌فروشی برای اکران آنلاین تا چه میزان به سایر بخش‌های این پلتفرم تسری خواهد یافت و تا چه حد می‌تواند به عنوان آغاز دور تازه‌ای از فعالیت این سرویس مطرح شود. در اینجاست که از اطلاع‌رسانی نهاد تلوبیون استفاده می‌شود و دلیل این تغییر چیست؟ به تازگی اعلام شده که احمد خورشیدی پس از پنج سال به عنوان مدیر عاملی پلتفرم تلوبیون کنار رفته و با این سرویس خداحافظی کرده است.

توسط mohtavaclick.ir