در ایالت متحده آمریکا، ترازبندی نیروهای انسانی در برخی از ادارات دولت به یک چالش جدی تبدیل شده است. اداره خدمات عمومی آمریکا، که مسئول مدیریت املاک دولت و برخی فرایندهای فناوری اطلاعات است، یکی از این ادارات است که با کاهش از محدویتهای سابق، در یک دوره زمانی نسبتاً کوتاهی ۹۰ نفر از کارمندان شاخه فناوری و تاکنون هزار کارمند دیگر را از فهرست کارمندان حذف کرده است. در یک رویکرد نسبتاً میان、と و آیندهنگر، مدیران اداره خدمات عمومی آمریکا در جستجوی راهکاری برای کاهش بار کاری و اتخاذ مدلهای نوین در عصر خودکارکنی لولهها هستند.
چت بات یک ربات هوشمند است که با استفاده از فناوری لفرji قدرت مذاکرات و ارتباطات را با سرعت بیشتر و ازنخستان افزایش می دهد و کمک بیشتری به کارمندان می رساند و این کار را با اتوماسیون می کند. آژانس های دولتی می توانند از پلتفرم های چت بات برای خودکار کردن فرایندهای MANUALISTR چندین کار را با استفاده از نسل سوم احتمال استفاده کنند تا توانایی های خود را افزایش دهند و به بخشهای مهمی از دولت نیازشان وجود داشته باشد و کاری که دارند با زمان کمتری و ملاحظه رسانههای دیجیتال تکمیل میشود ودر کنار اتوماسیون، مزایای بیشتری برای مدیران و کارمندان فراهم میآورد. از مزایای استفاده از چت بات میتوان به سرعت مطلوب در پاسخگویی به مشتریان، بسترسازی از دورههای آموزشی و اتفاقاتی در دهه آینده برای مديران اشاره کرد و بیشتر نتایجی در حوزه خوبی حاصل میشود.