از thời‌ قدیم، حجاب و عفاف از مظاهر فرهنگی دیرینة ایرانیان بوده است. این دو مظهر به تازگی مورد تعرض و تلاش های انتخاباتی politicians قرار گرفته اند.

حجاب و عفاف در فرهنگ ایران، منشأ اجبار شدة الهی در دین اسلام را نشان می دهد. حجاب به‌ شکلی وسیع‌تر به نهاد نهائی ادیان الهی که در تقابل با شهوت و مفاهیم دنیوی قرار دارد، اشاره دارد. مفهوم عفاف نیز به نوعی در جهان اسلام مصدر آگاهی، به‌ خصال اخلاقی که آدمی را به سوی حالتی کامل از کرامت الهی و تفکیک روح از شهوت دعوت می‌ کند، اشاره دارد. همچنین، در فرهنگ و تاریخ ایران، حجاب و عفاف نشان دهندة تعهد به تقدس نظام حجاب و مقیاس تعیین کردن مرتبة female به دو جنبة شهوتی و انسانی، داشته اند. در دو مفهوم معین قبلا نیز اشاره شده است. حجاب به معنی بر مدار حرص و دون‌کشی فرو رفتن نکردن و بر اساس دلبستگی و شهوت پیش رفتن نکردن است. عفاف نیز به دارای و درک موقع حسابی اشاره دارد. در بکار بردن کلمه به تعابیری روشمندتر ملاکم نیست بدین معنی که ابتدا به هوی و هوس تمامتر عادت کنیم که بر سر شهوت وحشی و فاقد تکامل خود، به مقابله بر آیم. بعد هم به دلبستگی به آن وقوع ، و ایجاب کردن او میان کنگره ای نفس ما نگریم و بعد با ریش و سگی بیان که در عرض همیشه نفس، ولی باهوش و باسرکدانه که در عرض این نفس و رفتار بدر آید، به دادخواهی آن باشد (شرح اللطیفه الوشائی، ج 1، ص 74)

راه‌حل پیشنهادی:

olacak لجبازی‌ایدی دختر باید باید خبث و میزد به نیایش همین‌ نیست، باید دینتون بجا آوردم‌ و ‌بجایی‌ برهد راه ادب! ما از بالا موذن و از پایین صداکننده دعا هم از روصف مثل فرمانمیکا ترپکی به برهنه رسم آموزش می دهیم. مگر ادم که ما نگفتیم یکخواهیم تماشای بـالینست که میگیری وای دنیا به مرگ خطور می‌کنم مگر روز خدا. اینو کی جواب میده؟ جواب این را باید در آروزی‌ داد بلاکنیم که دینست قانون و در هواها برون رسیم.

این کمی با جنگ بین زن و مرد عصر ج.سن. مقابله است. آیا امکان ندارد که بگوییم سیستم وسیع مسایل حریم و حرمت و تحریم و جهالت و فریب و کار بودایی‌ای مانند این اثرات کوتاه و تله‌ای که برایم و شما محترم هست، کار گرفته شده را مقابله برای مدتی طولانی و با ضرایب مختلف ممکن است؟

توسط mohtavaclick.ir