«ساماندهی نظام سنجشپذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه» به منور رفت و طی مصوبه اصلاحی، نظام سنجشپذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه ساماندهی شد. در این مصوبه اصلاحی ساماندهی سنجشپذیرش متقاضیان ورود به دانشگاه، ساماندهی پیچیدگیها، افزایش شفافیت، و اصلاح فرآیندهای سنجشپذیرش متقاضیان در bậc دانشگاهی یکپارچه شده است.
مصوبه اصلاحی «ساماندهی نظام سنجشپذیرش متقدادگان ورود به دانشگاه» نشان میدهد که سیستم سنجشپذیرش متقدادگان ورود به دانشگاه ساماندهی شده است. در این مصوبه، پیچیدگیها، افزایش شفافیت، و اصلاح فرآیندهای سنجشپذیرش متقدادگان در قالب یکپارچه شده است.
در بالا ذکر شد که نظام سنجشپذیرش متقدادگان ورود به دانشگاه ساماندهی شده است. سوالاتی که باید پاسخ داده شود این است که آیا این ساماندهی نظام سنجشپذیرش متقدادگان ورود به دانشگاه با الزامات حقوقی و ملی یکپارچه شده است؟ آیا این ساماندهی بر اساس الزامات قانونی و نظامی ایجاد شده است؟ آیا بر اساس الزامات مصوبه و از طرق دیگر ساماندهی شده است؟ در وهله نخست باید پاسخی مثبت برای این سوالات دریافت کرد.
از طرف دیگر در این مصوبه «ساماندهی نظام سنجشپذیرش متقدادگان ورود به دانشگاه» ساماندهی پیچیدگیها افزایش شفافیت و اصلاح فرآیندهای سنجشپذیرش متقدادگان در قالب یکپارچه شده است. سوالاتی که باید پاسخ داده شود این است که آیا ساماندهی پیچیدگیها، افزایش شفافیت، و اصلاح فرآیندهای سنجشپذیرش متقدادگان در قالب یکپارچه شده است یا خیر؟ آیا در این ساماندهی بر اساس الزامات قانونی و ملاکی ساخته شده است؟ آیا ساماندهی پیچیدگیها، افزایش شفافیت، و اصلاح فرآیندهای سنجشپذیرش متقدادگان در قالب یکپارچه شده است یا خیر؟ سوالاتی که باید پاسخ داده شود این است که آیا در این ساماندهی بر اساس الزامات قانونی و ملاکی ساخته شده است؟
تخصص و بیاخواستگی استادان برای دستیابی به هنجار جدید، قدرتمند یافتن روشنفکران برای حق مدیریت دانشگاههای بزرگ و توسعه عصر کنکوری در دانشگاهها مشکل هستند.