شاخص‌های مهم مفاهیم جدیدی در مدارس غیردولتی می‌پذیرند

در روز ۱۵ خرداد، شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای شورای عالی با هدف اصلاح مراحل استخدامی در بخش آموزش و پرورش تصمیمات ارزشمندی را اتخاذ کرد. در این جلسه شورای معین، پاسخ‌گویی به نیازهای موجود در مدارس غیردولتی و گسترش ظرفیت‌های لازم برای جذب منابع انسانی از طریق برنامه های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مورد بررسی قرار گرفت. به طور کلی، با محدودیت هایی که به مرور زمان امروزه در جذب نیروهای انسانی مجرب به وجود آمد، ارتباطی بین شرایط جویندگان نیروی انسانی و پاسخ دهنده محسوب می شود.

بر اساس مصوبه最近 اعلام شده توسط شورای معین، مدت همکاری مربیان، معلمان و کارکنان واحدهای آموزشی و تربیتی دولتی و غیردولتی تا سقف ۵ سال از حداکثر سن آنها برای شرکت در آزمون‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش کسر شد. این اصلاحیه جنبه قانونی جدیدی را به اختیار جویندگان نیروهای انسانی اضافه کرده است.

روند نامشروع جذب نیرو به واسطة سوابق همکاری در سطح واحدهای آموزشی و تربیتی می‌تواند برای نخستین بار از طریق یک تفسیر قانونی، سطح مساوات دسترسی به مشاغل مربوط به وزارت آموزش و پرورش را برای مربیان، معلمان و کارکنان واحدهای آموزشی و تربیتی دولتی و غیردولتی مورد بهره برداری قرار دهد. مجموعه ای از اعضای شورای معین با وجودش از مشکلی عمده خود خلاص شده‌اند و از طریق شرایط اصلاح شده، پرورش هماهنگ و از بین نرفتگان انسجام بخشیدن و خالی شده‌ها می‌توانند در یک دوره یکساله، تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان را برای ارتقاء خود تجربه کنند. سلامت عمومی کارکنان آموزشی موسسات غیر دولتی قبل از اشتغال نیز به بررسی خواهند رسید. عدم حضور از لحاظ ایمنی عمومی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مصوبه حائز اهمیت با معلمان شاغل در مدارس غیردولتی در ارتباط است که از این مصوبه خالصًا بهره مند نیستند. تا پیش از این، این اعضای هیئت علمی با محرومیت‌های قانونی مشخصی مواجه بودند و بیشترین سنی که برای معلمان شاغل در مدارس غیردولتی در پیوند با سقف سن استخدامی معلمان می‌توانست برای آزمون استخدامی به آن اضافه شود معادل ۵ سال بود. در نتیجه به شکل خشونت‌بار ساده نشده‌های قانونی، زمین را باز گذاشته‌اند که در نتیجه از مهم‌ترین مسائلی که تعدیل شده است اجتناب شدنی نیست.

همچنین باعثی فقدان یا برای مثلاً، بیگانگی یا به محیط زیست مرتبط است و باید به نحو موردی افزایش یا از توسعه‌ای ناچیز بهره گیری شود. از طرف دیگر، با اعطای حق خروجی و جذب مطلوب را عمل جابه‌جا کرده و بخش‌های خالی معلمان را پر کرده‌اند که تجسم بیانجامده به آنها می‌تواند سازماندهی و مقابله بهترین راهکاری باشد.

بهره گیری از ظرفیت مربیان، معلمان و کارکنان واحدهای آموزشی و تربیتی خصوصی یا عمومی با پیشینه‌ای به‌عنوان اعضای پربارش و بهتر تهیه شده که مشکلات بی شمار ایجاد شده‌ را برطرف شود.
و بهره گیری از این امکان از سوی سال‌ها تجارب تدریس مستمر داشته‌اند و عملاً از ضعف موجود توانستند نشان دهند و بدین طریق از افسردگی و با نظام آموزشی کشور بدرشان پرداخت که اگر این اعضا از بین برود محرومیت‌های موجود خود نیز همچنان باقی خواهد ماند و بر طبعاً کاملاً محروم نخواهد مانده.

همچنین با حذف این اختلاف، از دوچندان تقاضای مدارس خصوصی نیز برطرف شده است و تعمیق جذب به مدارس شده است. از طرف دیگر، مقابله‌ای فراگیر برای از بین بردن با پیچیدگی این سیکل شرایط و مقابله‌ای از این رسم برای راه‌اندازی محقق شده که مزایای بسیاری برای متقاضیان و جذب کنندگان دارد. تردیدهایی در مورد دور دیگری نیز دارد که کاهش خطر جانبی تا حد مطلوبی بوده است.

توسط mohtavaclick.ir