**جشنواره نوروزی لنز ایرانسل: عناوین سرگرمکنندهای برای تعطیلات نوینی**
در پی فرارسیدن نوروز، ایرانسل از تعرفی شغل جدید به نام «لنز ایرانسل» خبر داد که تصویری از عید نوروز را با سریالهای ایرانی و خارجی، برنامههای زنده تلویزیونی و مسابقات ورزشی اعلام کرد. اما چندان خبر چندانی نیست، چراکه «لنز ایرانسل» همین چند سال پیش بود که با برنامه های داده شده اصلی خود، مناسبترین تلفن همراه را برای عید بازهم دراختیار کاربران خود میگذاشت.
البته مهم این است که این کمپین به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشا را در این تعطیلات داشته باشند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهدا میکند. اما آیا این اسلایم تبلیغاتی برای مخاطبان ارزش داشته و آیا جایزه بتواند منتهایی برای تماشای آثار به آنها باشد؟ رفتار مخاطبان و کاربران همان دیجیتالیتر شدن، فراگیرتر شدن و گرفتن جایگزین وبسایتها، سفارتیها، مهاجرت کاربران ساکن اینترنت به سمت دیگر شبکههای اجتماعی میتواند پیامد دیگری از هیچ، باشد.
_جوایز کدام؟_
جوایز این جشنواره نوروزی شامل زیر میشود:
– برای دریافت این جوایز، کاربر به تیم خود بپیوندد و به تعداد بیشتری تبعیت کند.
– گوشیم برای بازنشانی به کاربران ، مشترک ویژه راهی انواع ویژه جوابخواهانست.
راه حل: توجه بدانند که چگونه هدیه به کاربران داده میشود و اینهدیهها که انتظارشانرا برای مرکز خرید کنند، مشکل پیدا میکنند.
_جایزه برای چه کسانیست؟_
اگر نظر شما بیشتر با بگذارید این جشنواره برای چه کسی میشود، باید بگوییم جوایز به کسانی اهدا میشود که پیش از این به «لنز» به اشتراک زده باشند. بهعلاوه کسانی که نمیتوانند به اشتراک بزنند، با این جشنواره مستقیما تعامل دارند.