**احتمالترین تغییرات در معرفی محتوای سینمایی ایرانی**
در برههای از زمان که طیف گستردهای از محتوا در سطح جهانی در دسترس است، قطعاً محتوای ایرانی که کمتر از آن شنیدهایم دارای بازخوردهای ثمری در سطح جهانی است. به طوری که بسته به طیف سن و گرایشهای مختلف همچنان تعاملات مثبت بین مصرفکنندگان ایرانی و محتوای تولیدشده در کشورمان افزایش پیدا میکند. در این میان، از همان ابتدای رشد کنونی محتوای ایرانی به هر شکل خواسته یا ناخواسته، نوع محتوایی به نام «سینینگراند» قرار گرفته است که سرآغاز بسیاری از آنها تجربه یکساله سن انبوه در دوران نوجوانی است که گویا یک اپیزود سینمایی با فاصله زمانی ۵ دقیقهای تا بیست و یک دقیقهای و یا زمانی بیشتر از آن پخش میشود. حالا میخواهیم با بررسی محتوای محبوب کودکان و نوجوانان ایرانی، خصوصاً در ۶ بخش سینمایی متنوع که در زمانهای مختلف معرفی شدهاند به شناخت یک روندهام اهمیتتری در رشد کنونی محتوای ایرانی بپردازیم.