میتوانست این موضوع در بین سرگرمیها جایگزین خبر اصلی شود و ما به ماجراهای رقیبهای سبز مینگریم و نه به جزئیات مهمتر ماجرای نقل و انتقالات سپاهان. پس این دو موضوع گرچه با هم مرتبط هستند اما یکیاهمیت بیشتری در ذهن بسیاری از هواداران دارد.
تیمهای لیگ برتر ایران روزانه جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را به ACCOUNTهای خود در رسانههای اجتماعی اپن میکنند. اگر طرفداران یک تیم به یک خبر جدید برخورد میکنند، با باور کردن این خبر در ظرف چند دقیقه دیگه به رخ منشأ آن خبر میخورند. ترس از پیروزی یا باز کردن یک پنجره(new transfer window) که به طرفداران و تیم یک امتیاز و رونق میدهد باعث میشود حادثهای از این دست هم دیرتر بپردازیم. این اتفاق بازگشت همیشگی تا زمانی که تعداد پنجره نقل و انتقالات سالانه به عدد کمتری رسد.