در ایام نوروز، شرکت ملی پست با برنامهریزی دقیقتر نسبت به سالهای گذشته، شیفت کاری برای تمامی مراکز پست خود تعیین کرده است. این اقدام در تلاش برای سهولت در تحویل مرسولات و کاهش خوابیدگی در روزهای تعطیل است. اما در بررسی فعلی، آیا این شیفت کاری کافی است؟ و آیا صرفاً افزایش زمان شیفت کاری پاسخگوی نیاز جامعه است یا بیشتر ضروری است؟
در گزارش اخیر، مدیرکل پست استان تهران، محمد هادی، اظهار داشت که شرکت ملی پست در روزهای تعطیلات نوروز از قبول مرسولات تا 24 ساعت و با servicios پیشتاز تا 72 ساعت استفاده از ترافیک بازار سپس میتوان در نقاط مجاز تخلیه سریع پستی تنها تا 24 ساعت دراختیار هموطنان ست.این گزارش هادی نشان میدهد که در تلاش برای به اشتراک گذاری بهتر مرسولات هستند و با ایجاد شیفت کاری در همه مراکز پست از قبول مرکزی تا نواحی توزیع، در نظر دارند که برخی از مشكلات جامعه را کاهش دهند.
وی همچنین به موضوعی اشاره کرد که در سال قبل شروع شده است، موضوع استفاده از سیستمهای مکانیزه برای افزایش سرعت تجزیه پست. این کار با هدف افزایش سرعت و کاهش زمان تحویل مرسولات به دست نامهرسانها است. این پیشرفت میتواند مورد توجه واقع شود و سپس در آینده تجدید نظر شود. آگاهی اشخاص از اینکه میتوانند مرسولات خود را قبل از ساعت 2 تحویل دهند و قرار است تا 24 ساعت بین 24 ساعت به تمام نقاط جهان حمل شود و در عین حال سرویس پیشتاز را انتخاب کنند و درمدت72ساعتیبلغتا 72 ساعت تحویل دهد و در صورت استفاده ازخدمات ویژه شرکت پست بهترین سرویس را دریافت میکنند که درمدت 24ساعت و سپس به تمام نقاط کشور راهگشا است.
از سویی، با ارائه اطلاعات با موضوع ترافیک مرسولات در روزهای پایانی سال، مدیرکل پست استان تهران پیشبینی کرده است که افزایش 15 درصدی در ترافیک مرسولات در 期 menstr نمونه قابل انتظار است. این پیشبینی نشان میدهد که زمان ، کاملا اهمیت زیادی را در زمینه تحویل انواع مرسولات ایفا میکند. در حقیقت، توجه به این موضوع میتواند باعث کاهش انتظار مردم شود.