در دنیای بانکداری، ایده‌های نو همیشه راهی برای جلب توجه پیدا می‌کنند اما بعضی از آن‌ها فراتر از یک ایده می‌روند و به فرصتی واقعی برای کاربران تبدیل می‌شوند. کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بلو، نمونه‌ای از این ایده‌های نو و در عین حال فرصت‌های واقعی برای کاربران است. این کمپین که از ۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۳ برگزار شد، به کاربران این امکان را داد که با واریز حداقل ۲ میلیون تومان به باکس «۱۴۰۴ آرزو»، وامی معادل ۱۰ برابر آن را دریافت کنند، بدون سود، بدون کارمزد و بدون نیاز به ضامن.

(eval ارتباطات عمومی بلو، در بازه‌ی این کمپین بیش از ۶۹۸ هزار نفر باکس «۱۴۰۴ آرزو» را ساختند و تا پایان کمپین بیش از ۳۹۸ هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در قرعه‌کشی بودند. بلو در پایان کمپین، در مجموع ۱۶۶٫۹۰۰٫۵۰۷٫۲۰۵ تومان وام به کاربران خود پرداخت کرد؛ رقمی که نشان از استقبال و اعتماد کاربران دارد.

ولدراین کمپین، بسته به آن بود که کاربران حداقل ۲ میلیون تومان به باکس «۱۴۰۴ آرزو» خود واریز کنند، مبلغ واریز شده به باکس در بین کاربرانی که برنده شدند، ۵۰۰ میلیون تومان بود و این کاربر برنده ۵ میلیارد تومان وام از بلو شد.

بطور کلی کمپین «۱۴۰۴ آرزو»، فرصت و توانست نسبت به مخاطبان مختلف نشان دهد. در این کمپین، واسن مفخراب انواع سنی شرکت‌کنندگانی در آن حضور داشتند؛ در این میان اما میانگین سنی ۳۶.۲ سال، گوی رقابت را از همه سنین ربود. این ممکن است نشان دهنده آن باشد که ایده کمپین ماهر بوده و بدون نیاز به دسترسی به داده‌های زیادی ارتباطی با نسل‌های جوان داشته، تا به سادگی اینهمه راحت نتودر آن شرکت کنند.

سهم مشارکه جنسیتی زنان و مردان هم در این کمپین قابل توجه است. مردان با ۵۵.۸ درصد از شرکت‌کنندگان، سهم بیشتری را به خود اختصاص دادند، در حالی که زنان ۴۴.۲ درصد از مشارکت‌کنندگان را تشکیل دادند. بر سطح بانکی زبان به واریزی وجود ارتباطی است که نشان می‌دهد بوران برجسته مدت این ایده نسبت به بسیاری از ایده‌های بانکی اینقدر فرهور مسوولانه با موضوعات بانکی بهتر عمل کرده است.

جغرافیای مشارکه از نظر استان‌های مختلف هم توجه بردن رفت ست قلب است. شرکت‌کنندگان بلو در این کمپین، محدود به نقطه خاصی از کشور نبوده و از تمام استان‌ها شرکت‌کنندگانی در آن حضور داشته‌اند. در این میان سه استان تهران، خراسان رضوی و البرز با بیشترین میزان مشارکت به تبادُل رسیده بودند. این تفاوت بین استان‌ها می‌تواند ناشی از عوامل مختلف مانند جمعیت، دسترسی به خدمات دیجیتال و آگاهی از کمپین‌ها باشد. اما نکته قابل توجه این است که گستره این طرح به‌گونه‌ای بود که از تمام استان‌های کشور حداقل تعدادی کاربر در آن حضور داشته‌اند.

نظر از نتایج حاصل این طرح، نمایان شده است که کمپین «۱۴۰۴ آرزو» نمونه‌ای از یک مدل بانکداری نوآورانه بود که بدون پیچیدگی‌های سنتی، مسیری ساده و شفاف را برای دریافت تسهیلات ایجاد کرد. این طرح، گزینه‌ای بی‌رقیب شد و شرایط آسان برای شرکت، باعث شد که طیف وسیعی از کاربران بتوانند در آن حضور داشته باشند. استقبال گسترده از این کمپین، نشانه‌ای روشن از تغییر نگاه کاربران به بانکداری دیجیتال و اعتماد بیشتر به روش‌های نوین تأمین مالی است. این فقط یک رویداد بانکی نبود، بلکه نشانه‌ای از آینده‌ای بود که در آن، دریافت تسهیلات دیگر یک فرآیند پیچیده، پرهزینه و زمان‌بر نخواهد داشت. کاربران نشان دادند که آماده پذیرش مدل‌های جدید مالی هستند و بانکداری دیجیتال می‌تواند با راهکارهای شفاف و نوآورانه، جایگزین روش‌های سنتی شود.

توسط mohtavaclick.ir