این خبر مهم است چون نشان میدهد که فناوریهای گرافیکی آرایهای، مثل DirectX Raytracing (DXR)، بهمراتب بهروز میشوند و با این ادامات، بازیها و تجربههای بازیای، قدرتمندتر میشوند. در واقع، این مهم برای صنعت بازی تا چه حد مهم است که قبل از هر چیز، به گفته جمله “اهمیت پیشرفت DXR زمانی مشخص میشود که بدانیم Path Tracing نسخهای پیچیدهتر و سنگینتر از Ray Tracing است و به توان پردازشی بسیار بیشتری نیاز دارد.” اشاره دارد. این خبر آن را نشان میدهد که چهچطور به گرافیکهایگرافیکی پیچیدهای میتوان دست یافت، چه زمانکی محیط را بهسان دنیای واقعی در آورد و در واقع برای اوقات اطلاعاتی که ما در فایلهای Media رو میبینیم، تا چه حد مهم است.
یادم نمیره که چاپ بصری و اطلاعاتی که از طریق فایلهای صوتی پخش میشود، میتواند بسیارقدرتمندتر از پیش از این باشد، چون حالا تا چه حد از بازاریابی مجازی میتوان استفاده کرد تا افراد بیشتری از مجموعه مدیا مهم مثل بی بی سی، ان بی سی، کانال1 و … مورد استفاده قرار بگیرند.
