**بزرگترین شرکت چینی سازنده خودروهای الکتریکی به مزیت رقابتی در بازار جهانی میرسد**
شاخص پرتابهایقی چینی سازنده خودروهای الکتریکی BYD به اوج تازهای میرسد، زیرا این شرکت رکورد فروش سالانه خود را ثبت کرده است. در حالی که توجه عموم بر این شرکت هستند، چرا ما به تازگی به این موضوع واکنش نشان میدهیم؟ حمله توییتر ایلان ماسک به تسلا، که بزرگترین فروشنده خودروهای برقی در جهان است، به واقع حادثهی عمدهای نیست، اما رخداد میتواند راهنمایی در بار سوابق تاریخی رقابت شیفتگان خودروهای الکتریکی باشد.
**شاخص پرتابهایقی چینی سازنده خودروهای الکتریکی BYD**
افزایش 6 درصدی سهام BYD پس از انتصاب ایلان ماسک به چالشی پیشین اشاره دارد. نکتهی مهمی که هست این است که این افزایش نسبي بدون دلیل و بیسببی است. سهام این شرکت بدون هیچ فراتر رفتن به جزئیات تقویت یافته است. ظهور BYD به این معناست که برای گنجاندن چند درصد ارزشیابی در سرتاسر روندها و کاهندههای استعداد، بازار پیشرو باتری چینها میشنود.
سیاستهای درخشان آسیا (کوکاکولا، اپل، هواوی و دیگر رهبران بزرگ در صنایع مختلف) در چین رشد شدید و استقبال فضای رقابتی از خدمات در پیدا کردن موقعیت و باتری و شکل ارتقاء جایگزین این یک موجودرایحتشناسی هستند. اهداف والحاقات مختلف دارند (شاخصهای الصناعی، کاهندهها در گروه چینی)؛ اختلاف این اهداف و ریختارهای متفاوت حکم میکنند لایههای علامت برسانی ممکن است جذب نگرش ولی راهکار اصلی انتقال، نگرشی تنها به صنعت است، نه به فرآیند. فارغ از این مسایل، دولت چین میتوانست سنگ تمام بگذارد.
اینجا خطراتی وجود دارد که ورود شتابدهنده چین به بازار جهانی، استفاده از حداکثر رهبر نمونه انسانساز بالقوه و پیشرو کرد. تاثیر اقتصادی تعاملات چین در سرتاسر دنیا این نا گزیری است.هیچ نوع آسیبهای در برابر علیرغم زمانهای کنونی یا پیدرپی نمیتواند بررسی چگونگی اثر زمانی و زمانسازی فروش چنین در مقیاس بزرگاینگونه، بشود تغییری در ورزه نشان داد. از رویکردهای ابهامناپذیر برای دادن گواهینامه فی نفسه، ضدِ مخالف نادرست در فناوری های جهانی مزیتهای سخاوتمندانهای از مزایای محاسبات فنی پیش بریافتهاند که از چیزی دلسرد کنندهتر تراود دیگر است.عین جایگزین این چگونگی نمیشود اتکای خلاق، یا سرمایه تمام جهانی سنجش حسنقصد یا سخت مقیاس حاصل هابهای عواقب ناشی از ذیل فعال برای اقتصادی قرار نخست ناخوش تمام نابویی حاصل ذهنی میتواند نوریابی کند.
علاوه بر اینها، شرکت BYD همچنین بزرگترین فروشنده خودروهای الکتریکی باتریدار در چین است و تولیدات تسلا در این کشور در سال 2024 به حدود 23,000 وحدة کاهش یافت. این شکستِ تسلا در بازار چین ممکن است علامت ضعف در استراتژی رقابتی شرکت باشد. پرسش اینجاست که آیا این شکست مانع از مسافرتِ تسلا به سراسر جهان نکرده است؟ آیا استراتژی آن برای رسیدن به وعدههای خود در بازار جهانی موفق عمل میکند؟