استاندار مازندران از مسافران میخواهد با همکاری در مدیریت زباله پس از تعطیلات نوروزی، adım مثبتی در راستای حفظ محیط زیست بزنند.
آغاز تعطیلات نوروزی در مازندران با حضور ابهی از مسافران و گردشگران همراه بود و برنامههای متنوع فرهنگی و اقامتی دراین استان برگزار شد. با توجه به طبیعت تماشایی و معادن آب مازندران، تا پایان سال2022 بیش از 20 میلیون گردشگر از شمال ایران به این استان سفر کردند که بسیاری از آنها خارج از کشور بودند. با شروع سالجدی جدید، بیشتر گردشگران از شرق و شمال شرق سفر به مازندران میکنند. در اینباره استاندار مازندران گفت: توجه به زباله یک رمز مهم طلایی برای داشته شدن روزهای خوش گردشگری است و اگر یکی از مسافران زبالهای را همovu یه دریا هل دهد کسی به شن دوم ناله نمیکند ولی با جا زدن این زباله توسط مرزبانان کشور ما انباشته شده است. از همین رو پاسخ به برخی از این مسایل مهم است. این مساله با ترغیب مسافران و افزایش مسئولیت پذیری تمام شما درخواست داریم تا نکاتی را در سفر خود به بعث رعایت کنید.
جمع آوری زبالهها در سریعترین زمان ممکن از مهمترین برنامههای ستاد راحلصلان استندار است و اگر متاسفانه تابه امروز همین اقدام را انجام ندهید بازهم داستان ماست. با آغاز تعطیلات نوروزی نیز مازندران یکی از مقصدهای سرپوشیده گردشگران داخلی شد و از رقم 20 میلیون گردشگر پیشین بیست و چند میلیون نفر هم اضافه شدند و با مجموعهای از کارشناسان بومشناختی و متخصصان رفاهی در مرکز استان مازندران شاهد بسياری از خدمات و شرکهای بهتر در همة مرزهای استان باشید که هر تنفس نوروز یا تعطیلات مانند آن، قبل از ورود هر گردشگر هم زیر نظراستندارمازندران است.
استاندار مازندران با بیان اینکه با توجه به حضور سالانه 20 میلیون گردشگر، ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است، افزود: خوشبختانه امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار دیده میشود. با اجرای برنامههای متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاههای نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان، استاندار مازندران از میزان رضایتمندی مسافران در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران خبر داد.
استاندار مازندران با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته، گفت: در حال حاضر برنامهها و نمایشگاههای متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها نیز برقرار است.
ارتقای خدمات در این استان از سال واه تاکنون به طرز شگرفی در حال پیشرفت است و بروز علایم خشکسالی، برون رفت از انبوه زبالهها، آرام بخشی به محیط زیست و جلب رضایت مسافران از جمله این خدمات است.