اگرچه خودروهای الکتریکی در بازارهای جهانی محبوب هستند، اما چین به عنوان یکی از برترین بازارهای جهانی، انتظارات خاص خود را دارد. در این چشمانداز پیچیده، گروه دانگ فنگ و پژو سیتروئن با همکاری جدید خود، HEDMOS 06 را به بازار معرفی میکنند. اگرچه این برند جدید خلاقانه است، اما آیا میتواند در بازار رقابتی چین موثر باشد؟ در این مقاله، ما به تفصیل میآموزیم که چرا HEDMOS 06 و کمیته مشترک گروه استلانتیس و دانگ فنگ در نبرد برای رهبری بازار الکترویکالاتی چین حیاتی هستند.
یکی از نقاط ضعف مرتبط با حمل و نقل سبز این است که توسعه الکترویکالاتی مقرون به صرفه و قابلتوجه نیازمند پیوستن کشورهای و ملتهای مختلف است. از دیرباز که بشر زیستمحیطی و علمی را میآموزد، مییابد که هرچه پدیدههای زیستمحیطی مفیدتر شوند، آنهم به سمت حجم بالاتری، کمترین تأثیر را نیز خواهند داشت. ترسیم جنگافزارهاست که در چند سده برای لنگریتر و تسخیریدن کشورهایی سخن میرود که اگرهای نادانِ جهان، امروز و فردا در هالهای از پرده شب از آن سر برنمیآورند.