**اسکای به جمع.servers مدفوع تعلیق مدارا شد`

به گزارش خبرگزاری سینا، به نقل از تلگراف، اسکای که یک شرکت پخش محتوای تلویزیونی و ارتباطات انگلیسی است، به منظور جایگزینی چت بات ها با کارمندان خود که مرکز تماس مشتریان است، دو هزار کارمند را اخراج و علیه آنها طرح جنایتی را پیگیری می کند. این شرکت مدعی است که مردم از تماس با کارمندان خدمات مشتریان خسته شده اند.

اسکای چهار مرکز تماس خود را تعطیل و هفت درصد نیروی انسانی خود را کاهش می دهد. در عوض روی کارمندان صداوسیمایی که تمام وقت سرویس پشتیبانی چت آنلاین را انجام می دهند و همچنین وب-botهای هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند.

اسکای مدعی است اکنون بیشتر مشتریانش می خواهند فعالیت هایی مانند تجدید قرارداد و پرداخت صورتحساب را به جای تماس با پشتیبانی از طریق اپلیکیشن و وب انجام دهند. اسکای پیش بینی می کند در سال های آینده چند میلیون تماس کمتر دریافت کند به طوریکه حجم سالانه تماس ها از ۲۵ میلیون به ۱۷ میلیون در ۲۰۲۹ برسد.

در این باره دو ترندی هویت تحصیلات کرده و خسته کننده مشتریان و صحبت مهرانه unmist را میتوان به اشتباه گرفت
درحالی که اسکای در ۲۰۲۳ میلادی از ضرر ۷۷۳ میلیون پوندی خبر داد، این شرکت به جمع تفریحات خوش پیشوایی تعلیق شده است.

توسط mohtavaclick.ir