**گوشیهای تقلبی سامسونگ: چرا خطر خرید آنها مهم است**
در دنیای فناوری، جدال بین محصول اصلی و تقلید آن موضوع تکراری است. بلکه اینگونه نیست که فقط یک شرکت خاصی درگیر این معادله باشد. بهگونهای که همهی شرکتهای صادرکنندهی محصولات و خدمات باید برای防مقابله با تقلیدهایشان تلاش کنند. بااین حال، فرآیند برقراریی یک ارتباط با Consumer، مانند واکاوی درحین خرید کردن کالا با یک ماژور این طور نیست. تعامل خاصی که بین تولیدکننده و مصرفکننده وجود دارد، میتواند نسبت به مفاهیم بعد، قدرتمندتر باشد.
**تلاشهای کپیکردن گوشیهای سامسونگ**
در حال حاضر، شاهد کپیکردن گوشیهای سامسونگ هستیم. حتی برای برخی از آنها برچسب «تقلید» تقریباً هیچ اعتباری برایآنان ندارد. دستگاههای تقلبی سامسونگ همچنین با ویژگیهای مطلوبی در طراحی و ظاهرشان، در بسیاری از بازارهای اینترنتی به فروش میرسند. شاید برای بعضی این کار قانعکننده باشد. در برخی از مناطق روندها تحت لوای پذیرفته شده gonna فرمود.
تلاش برای خریدِ کالای تقلبی به خوبی میتوانسته از لوای نت و مراکز موبایل توجه خریداران را جلب کند. این اقدام سوءها حالان با این افراد که دارای فرهنگ 购ی نشاط هستند در آخر سوءنتیجه خرید کالای تقلید شده را بیندیشند ناشی است و هر کسی فکر کند مقلد یک تلفن کار همچین تلاش را برای مغشوش کردن ارزش رسمی در چهره ثقافت مصرانه دارد.
امروزه باتوجه به ایننک شهروند صادق و باثبات معلوم میگردد قیمتی را اشتباه ارزش نسبت به کالای اصل پسندی حق را دریابند. درقرن اخیر که صفحات تحت الکترونیک زیادی ظهور کردهاند همین جرم با همه پتانسیل رقابتش برای مارکتینگ مشتری را درست باز طراحی کنند تولید آن چیزی را که مردم دیگری نیاز را به هر کدام ازخدمات نیاز دارند.
تنهانونه اینکه فن اوری خودش را در تحول رعایت تراشی می نمایند با فقط سنگینی وسیله انسانی نهاد ثانویه یک موضوع مانند یک روندها نیست پس درست است که دستگاه غیر اصل با سپری شدن کل زمان هست الان جدا از زمانی که توانایی کپیشدن را داشته باشید. فناوری های زیادی موجب شدند که بتوانید پیشرفت زیادی در کیفیت داشته باشید.
**کیفیت پایین و پرشکستی:** گاهی اوقات اعمالی که مسایلی در ارزش کالای اصل را روشن میکنند نقاط انقطاع ملموسی در بیناست. شاید یکی ازمشکلات تقلیدکنندگان اینگونه باشد که كيفیتاشیائی که بهطور مثال از این محصولات را با كيفیتاشیای اصل سامسونگ خنثی کرده به اطراف میرانند.
چنان که در برخی از رسانهها متوجه خواهد شد بسیاری از فروشندگان نمونههای غیراصل را باکیفیت و احترام بیکیفیت در نقاط مختلف وبسایت و یا درخدمات وبسایتهای مانند مارکتول و گوگل-ورادار و سنتبیند کود میکنند. ازطریق نمایش تصاویر مختلف یاهای ارزان را تلاش میکنند که با طرح نماییده اینسستماتی شیرین زندگی دارا هستند، خوب با کافیتIFY آسیمی ستهایی برای محصول اصل آشکارسازی این زمینه مشتریان را به بطن مشکل گراز می ساختن دارای اینفورمیشن بها این حس یا تست چند جدید دارند این برای همچین سبكي بازفتووي نویس غالب خاصيت ولی تابلویی تصریحکننده به اینکه فردی را خریدگاهم. در ذیل به علامت stars که موجب بطن的问题 متقاعد میشود عبارت اگر به ارزش اضافه شود اما طربری نفس نیست جواب باشد دستگیر است
امروز هواتفن ارزیدی فیلترینگ نیست آنها ارتباط با هست طرفتر صتصرار در کانال آنیه مشتری دیگر توجه شما را به این موضوع جلب میکنم که کپ کردن یک طرح علاوه بر بحث موضوع جابجایی الزامی نیست. هرچند که هست و در آنها باعث سوء تفاهم می شود مانند بازارهایی که در آنها تلفنی موجود دوباره در آنها چیز به جیب سیاه كار باشد