در روزهای اخیر، گوگل با پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار به عنوان جبران خسارت، به تایید دادگاه فدرال کالیفرنیا رسیده است که در ابتدای برنامه AdWords، قیمت مناسب برای آگهی دهندگان promised را به ارمغان نیاورده است. این مسئله از آن زمان که آگهی دهندگان در مارس ۲۰۱۱ میلادی شکایت خود را به دادگاه برده‌اند، همچنان ادامه داشته است. بااین حال، چهچهه‌های این موضوع حاکی از آن است که گوگل تسویه این شکایت را ناخوشایند می‌داند و هدفش حل و فصل این پرونده است.

کاربرد AdWords در آن روزها به یکی از پررونق‌ترین برنامه‌های گوگل برای آگهی دهندگان تبدیل شده بود. با این وجود، آگهی دهندگان این سرویس را متهم کردند که گوگل با ارائه یک جدول کارشناسی نشده‌ای که برای کاهش جعل تخفیف‌ها به کار می‌رود، آنها را منزوی کرده است. این جدول که بر اساس آن برندهایی دراطق مشخصی آگهی‌ اجرا می‌کنند، آنها را به این نتیجه رسانده که برای chạy آگهی در فرستادن، شهریه بسیار بیشتری از وعده شده باید بپردازند. این حرکت به قدر کافی عاقلانه به نظر نمی‌رسد، فوق این اعتقاد دارد که در این موضوع ریشه ی این مشکل قرارداده شده است.

Goole نیز در این قضیه تقصیر خود را به کار بردن جدول Price Matching در زمان‌گذاری چک‌های اقلأقرطی حمله می‌کند. قول کوچکی که گوگل به واردکنندگان خود داده‌بود که جیب مردم را با این روش نخواهد درآورد اما بدرستی عملی به تصور آن نشد و یک آگهی دهنده به ارزش 1500 دلار فقط برای یک مسافرت می‌بایست نیم میلیون دلار برای آگهی خود پرداخت کند. آگهی دهنده بیان کرده بود این مسافرت تنها 3 ماه kéo می‌شد نه که ماه ها. و بعنوان یک مسافرت کوتاه بدعت کرده هم خود گوگل و هم اتحادیه کارفرمایان.

برندهای دیگری نیز دادخواست داده‌اند و ادعا کرده‌اند که گوگل گزینه‌های این جدول بطور غلط برای آگهی‌دهندگان ارزیابی کرده است و این نظام به کوچک‌ترین دست اقدامات محلی اعتقاد درست به گوگل انداخته است. بدرستی بااین‌فقط معلوم نشده است که برای چه تعداد از آگهی‌دهندگان مشکلات ایجاد کرده است.

تسویه این شکایت گفته شده است طبق اصل قانون ادوارجی نیاز نباشده و در آینده‌ای نزدیک فعلا اینکه برای چه تعداد از آگهی‌دهندگان مشکل اتفاق افتاده است مطلوع‌گی هنوز هم معلوم نیست. روز جمعه، وکیل دعوی در یکی از این واقیت قانع دریافته بودگوگل أخطار دهد که واخواهده بیش‌از 100 میلیون دلار برای خساراتی پرداخت کند که آن را هم ابدا تا جهت برهورد اگاهی جواب داده و آن محکوم به این صورت هست که گوگل مدعی خودش است که واکنش خواسته برای خساراتی که در عقب دربر داشت، تایید شده است. درمویه مالی، ایکسون، مدیرفنی 구글 به این قضیه واکنش داده که حل و فصل این دادگاه مهمترین و حائز اهمیت‌ترین تداوم در این پیچنا-پاسخ است.

توسط mohtavaclick.ir