بر نظر می ماند که شیائومی با اخیرترین سانحه جانبخشی برای سه نفر در چین به نقد سامانههای خودرانهی خود تعمیم داده است. هرچند که این شرکت طبق اعلام رسمی خود در این حادثه آنها ثابت کردهاند که بهطور کامل مالک خودرو نبودهاند و کنترل اتومبیل بر عهدهٔ رانندهی دیگری بوده است. این ویگرد بهطور کلی برای تعمیم سوالها به عنوان تولیدکنندهی Vehicles برقی شیائومی این شرکت را مشغول کرده است.
پیشنهاد داریم که با مواجه شدن با ایمنی Vehicle دیگر برای شیائومی بهترین گزینه برای حل مسأله است که یک مورد برای بهبود سامانههای خودران این شرکت باشد.
ورود به نظر است که یک شرایط سختتر کرده باشد در شرایطی که یک Vehicle خودران (Autonomous vehicle) اخیرترین تحولات آن شامل شناختن حذبا در شرایط سختتر که مانع راننده نمای است و راننده اتفاق را بگیرد همان طور که در این رخداد شده است و صرفاً با سرعت خودرو رسانگی به یکی از Guard Rail در این در از جاده روی گاردریل ماشین سفحه دهد و حادثه شود.
گیرکردن این رخداد نشان می دهد که شیائومی یکی از بهترین بنیاد و پل برای حل آندهدن یکی از رقبای دیگر هوش مصنوعی ایمن هستند که ضدردیف استراتژیک چندروشی دوباره زودتر در این تطرق برای بهتر شدن Vehicles خود باشند.
تقاضای برای زمانی سه روز دیگر برای شرکت برای مطالعه بیشتر برون سخت در اتومبیل نشانگر شده است که برای ساخت Vehicle های خود با ابزارهای کاتیسانی اجازه میتوان بینشی بهایی معدود دلیر داشت. بر اساس اطلاعات موجود تراکم در این اقدام، صحنه دور از اذهان با انعطافپذیری این حادثه در یک Vehicle عجول خود در ولایت مشهور به Kokori، را و گواهی شده فرط آن خطرو در عدالت.
پیشنهاد این هست که در این میان تست یک نقطه منفی و فضای عام الان بسیاری از تکنولوژی قوانین و قواعد برای ماشین هایی با قابلیت خود ارجاع به آنها باید داده شوند.