اینستاگرام به طور خبری آزمایش «ریلز قفل‌شده» را آغاز کرده است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا با وارد کردن رمز مخفی، محتوای قفل‌شده را مشاهده کنند. این قابلیت نه تنها به تعامل بیشتر بین سازندگان محتوا و کاربران کمک می‌کند، بلکه راهی برای اشتراک‌گذاری محتوای اختصاصی با طرفداران وفادار نیز به شمار می‌رود.

از جنبه APPLICATION به کاربر خاصی می‌دهد تا بتواند محتوای شخصی‌ اش را به مخاطبان خاص مانند دوستان یا طرفدارانشارس داده و تنها با وارد کردن رمز خاص در دسترسشان قرار گیرد.

تست این ویژگی درحساب کاربری Instagram Design مشاهده شده است. این حساب در اینستاگرام نمونه‌ی ریلز قفل‌شده با پیام «کد مخفی را وارد کنید» را منتشر کرده است. راهنمای این ریلز «اولین هشتگ در کپشن» و رمز آن «threads» انتخاب شده است.

اگرچه اینستاگرام هنوز به این آزمایش رسمی واکنش نشان نداده است، این ویژگی می‌تواند برای کمپین‌های تبلیغاتی و معرفی محصولات جدید یا ایجاد هیجان قبل از رونمایی‌ها نیز کاربرد داشته باشد. ایده استفاده از ریلزهای قفل‌شده به کاربران عادی نیز، یک فرصت سرگرم‌کننده برای اشتراک‌گذاری محتوای شخصی با گروهی خاص از دوستان محسوب می‌شود.

سؤال اینجاست که این ویژگی چگونه بر行動 کاربران تأثیر می‌گذارد و آیا sẽ به تعامل بیشتر بین سازندگان محتوا و مخاطبانشان منجر می‌شود؟

توسط mohtavaclick.ir