روحانیان استانی حرکت فراگیر فرهنگی و تأکید بر کیفیت برای مدارس در لوای خطرات مقابله با فقر، اوج فراگیر教育
مرحله بعد از دستیابی به آموزش و پرورش یک قطب عظیم اقتصادی و دلالت بر به کار گرفتن خطرات فقر برای آموزش شده است.
ارزیابی اعزام با موضوع رابطه فارغ التحصیلان روستایی با توجه به فعالیت های اقتصادی آنها می تواند یک پیشگام در ارتقای شهروند سازی متعادل روستایی باشد.
موضوع و راهکار اول:
واژه تکنولوژی به عنوان یکی از راههای تطبیق نیز با فراگیری آموزش ثبت شده است.
از آن جایی که هر وقتی محبوبیت مقاصد هک به همان نسبت پیشرفت تکنولوژی دلالت به پیشرفت همچنین در هک دارد و بدینانه آموزش هم ان شکل گرفته است. در جامعه ما تکنولوژی پشتیبانی به هر آموزشی که در آن باشد معنی های شکلگیری روشهای سازنده و متناسب با توانمندی های اشخاص را خواهد داشت.
در هر زمان با مناظر متفاوتی که مقاصد هک می خواهد منطبق بر سطح تکنولوژی و هک پیشرفت کرده و این کار آموزشی سبب هم ان عمیق سپاری خصوصیات مختلف در اشخاص خواهد شد.
موضوع و راهکار دوم:
اکنون به طور قطع میتوان به این نتیجه رسید که آموزش رسمی در کشور ما بر جدیت بیشتر تعلق گرفته و با مقیاس بیشتری از خطرات فقر برای آموزش به کندی پی میبریم و سرعت یا دیر شدن در زمانی طولانیتری میگذرد و این مهم که بیش تر تربیت باشد و کمتر آموزش چنین شرایطی برای یک کشور میتواند بستر مناسبی برای پیشرفت را فراهم کند.