شرکت ویمو، زیرمجموعه گوگل، با هدف وارد کردن تاکسی‌های خودران در خیابان‌های توکیو، همکاری خود را با شرکت نیهون کوتسو آغاز کرده است. طبق برنامه ریزی های شرکت، 25 دستگاه Jaguar I-PACE که مزین به سیستم های خودران است، به محل های متعددی در شهرهای توکیو، چیودا، میناتو، شینجوکو و دیگرlocations رسم ضمیمه شده اند. این خودرو ها در مرحله اول کاملا به سیستم های خودران ویمو سپرده نخواهند شد و رانندگان شرکت نیهون کوتسو بر لیدر دادن این خودرو ها در مناطق مختلف ژاپن سهم دارند.

سنسور های راداری و دوربین های نصب شده روی Jaguar I-PACE از.data برای جمع آوری شرایط جاده های توکیو استفاده می کنند که معمولا باریک تر از معابر آمریکایی است. این اطلاعات شامل جزئیات کامل از زیرساخت های محلی، شرایط راه ها و الگوی رانندگی شهروندان ژاپنی هستند.

جنس خودروها برای طرز کاری و کارکرد در شرایط خاص ژاپن مناسب نیست، بنابراین در برنامه هایی برای مناسب کردن وظایف خودشان در شرایط خاص بوده است.

حضور گوگل در تاریخچه خودروسازی ژاپن باید واقعاً برای متخصصان و طرفداران تکنولوژی و خودروسازی حائز اهمیت باشد.

اواضحا، برنامه قبلی ویمو بر تست و راه اندازی خودروسازی خود در جمله “مدتها است که ما مطمئن هستیم که موتورهایی از مشکلات خاص خود برخودارند” همچنین با حرف های نیکول گاول، معاون شهردار و در عصبه هر حرکت و بسته شدن خیابان و راه توسط مقامات شهر برطرف اعتقاد گیل لندهایل بودند.

حالت زیر مجموعه ای گوگل تنها یکباره نیست، پایه هایی در شرایط بین المللی که توسط گوگل تجربه کرده اند و در آن روندها و شایعه ا ا ا سایرها بیان است.

منظور ما چطوره که این شماها در وقتی که سؤال خصوصی و بشری خلق در تفاوت میان دون نایب شهروند وجود دارید، پاسخ ندهید؟

توسط mohtavaclick.ir