مابقی مسائل ارائه شده در متن بعد از zde می باشد.
رایگان(itemViewور وحید قالینق }).周收录Here is the rewritten text in a more engaging and informative style:
### نیاز ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی برای نگهداری راههای کشور
در یک نقدی روی ساختار سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، علیرضا سیاهپور عضو هیات عامل این سازمان اظهار داشت که این سازمان متولی ایمن سازی و نگهداری ۲۲۰ هزار کیلومتر راه است و ۲۵۰ هزار میلیارد تومان برای حوزه نگهداری و خدمات این راهها نیاز دارد.
وی افزود: در حال حاضر منابع در دسترس ما محدود است، بنابراین نمیتوانیم تمامی نیازها را رفع کنیم. از این رو با کمک پیمانکاران و همچنین به صورت امانی کارها را پیش میبریم.
سیاهپور خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۰ هزار کیلومتر روکش و آسفالت حفاظتی راههای اصلی داشتیم که ۲۰ هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار تزریق شد و ۲۰ هزار میلیارد تومان هم بدهکار هستیم.
در حال حاضر، روندهای زیر وجود دارد که الزماً به آنها میتوان به بحثهای گذشته اشاره کرد:
– **ساختار سازمانی:** سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور تاکنون توانسته ۲۲۰ هزار کیلومتر راه را در چارچوب فعالیتهای خود قرار دهد.
– **مشکلات مالی:** نیاز به ۲۵۰ هزار میلیارد تومان برای انجام خدمات در بخش جادهبانانی پرچالش است.
– **نقص در منابع:** منابع در دسترس ما محدود است، بنابراین نمیتوانیم تمامی نیازها را رفع کنیم.
– **کمک به پیمانکاران:** از این رو با کمک پیمانکاران و همچنین به صورت امانی کارها را پیش میبریم.
### تجربیات گذشته
در سال گذشته، سیاهپور بیان کرد که ایمن سازی و آسفالت برخی از راههای اصلی انجام شده است و این کار از طریق ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار صورت گرفته است. با این حال، ۲۰ هزار میلیارد تومان هم مازاد است که henüz بصورت نقدینگی به سازمان نرسیده است.
### فعالیتها در حال حاضر
حتما میتوان به نقاط قابل تحسین نیز اشاره کرد که به روندهای مثبت در این زمینه بازگو میشود:
– **عملکرد نیروی انسانی:** سیاهپور یادآور شد که ۱۸۰ هزار کیلومتر خط کشی انجام شد و ۴۰۰ هزار تابلو علایم که بصورت سرقت یا در تصادف آسیب میبینند، ترمیم و جایگزین شد.
– **راههای روستایی:** همکارانش ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی اجرا کردند و هشت هزار کیلومتر راههای فرعی و روستایی با آنها لکه گیری و روکش شد.
– **افزایش محورها:** ابراز امیدواری شد که محورهای جیرفت – بلوک – فاریاب و رودبارجنوب – جازموریان در دستور کار قرار گیرد.
### وابستگی به اعتبارات ملی
در استان جیرفت، ضرورت تعریض جاده دلفار عنوان شد. فرماندار جیرفت هم بیان کرد که جادههای روستایی ما نیاز به اعتبارات ملی دارد.
### بازنگری در ساختار
همانطور که فرماندار تنب بزرگ از کاهش سالانه ۱۵۰ میلیارد تومان جهت بازسازی قائن و تأمین تقاضای آبِ ۸ رشته قنات بقاء برای کمبود بانیا اشاره کرده است. بار اضافی بر دوش دوره یکدورهگی خواهد بود.
### فرد مورد انتظار
فرد مورد انتظار به عنوان سرپرست راهداری با توانایی و عملکرد بی سابقه در انتخابات مسالمت آمیز و مقصر محض استفاده می شود تا به دههار دلان اقتصاادی،ده سال بعد انتظار از برجام خود کشور را با اعتبار گزینش نمایید