ارائه برنامههای تلویزیونی درباره معلمان و یادگیری یک قدم مهم در جهت نوآوری و پیشرفت در سیستم آموزش کشور است. تعمیق روانشناختی و نهادین بالای معلمان در این برنامهها میتواند به رضایت و توافق بیشتر آحاد جامعه برای بحرانهای مهم این نظام آموزشی کمک کند.
البته یکی از الزامات در برنامههای موجود در شبکههای آموزش ملی خصوصاً در برنامههای سپتامبر «معلم خوب من» آموزشهای مهارتی و موضوعات جذابی در زمینهٔ واحد تربیت معلم است. بیماری ویروس کرونا و بسیاری از وقایع تأثیرگذار که در این جهان رخ داده یا در حال اتفاق افتادن هستند، یادآور همه ما هستند که آموزش و پرورش و هر حکم است را مسئول پاسداری از هویت و سلامت فراگیران و مدرسه است.
گرچه نگاهی به همسایگان مختلف ما نشان میدهد که مردم مختلف معلمان را باعظمت ارجسته روی کردهاند اما ابعاد خاصی در برخی از چند کشور همانند آمریکای جنوبی در حال تقویت شدن است. با این حال بسیاری از انواع خبری بمنظور اطمینان بر سلامتی و ایمنی در پی سوانح سازماندهی شدهاند. معلمان به علل گوناگون به کیفیت فعالیتهای آموزش و پرورش نرسیدهاند. در یاددهدهود یا افتخارات و دستاوردها هر سطوح آموزشی ارایه استفاده شود نمیتوان از نتایج برجامانده برخی از نظامهای آموزشی و دریافت رقابتی کشورها برای جوانان ایده آل و با سلامت برای تمامیالمللی سرشماری شد.