حسابی، می‌توان گفت کاربرد هوش مصنوعی در دولینگو در ارائه بیش از ۱۴۸ دوره‌ی جدید و گسترش دسترسی به یادگیری زبان به بیش از یک میلیارد کاربر در سرتاسر جهان نقشی مؤثر ایفا کرده است. رویکرد “محتوای اشتراکی” و استفاده از هوش مصنوعی در بومی‌سازی دوره‌های پایه به معنای حفظ استانداردهای کیفی دولینگو و افزایش سرعت تولید دوره‌های جدید می‌باشد. این رویکرد پتانسیل علامت‌گذاریESIS صنعتی را دارد.

استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا نشان‌دهنده چالشی جدید در منبع درآمد برای دولینگو است. از این رو می‌توان این سوال را پرسید که آیا استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا منجر به کاهش هزینه‌ها و افزایش رقابت‌پذیری دولینگو می‌شود؟ یا اینکه آیا این رویکرد به وابستگی به هوش مصنوعی می‌انجامد و می‌تواند خطر انحصار را افزایش دهد؟.

سوال دیگر این است که آیا مشتریان دولینگو به استفاد روزافزای از هوش مصنوعی در تولید محتوا علاقه‌مند هستند؟ یا اینکه آیا برقراری ارتباط با مشتری و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها برای دولینگو در این بخش حائز اهمیت است؟

توسط mohtavaclick.ir