روندهای موجود در نظام آموزش و پرورش ایران را شناسایی کرده و با استفاده از زبان رسمی و شکیل، به ارائه تحلیلهای عمیق و مقولهبندی اطلاعات پرداخته شود. این متن میتواند توسط یک نویسنده خبرسنج خبرگزاری سینا بازنویسی شود.
ایران یکی از کشورهای اینا که در سال های اخیر تلاش های زیادی را در زمینه پیشرفت سیستم آموزش و پرورش خود انجام داده است. این تلاش ها بخشی از آن بهImprovement کیفیت آموزش و پرورش و بخشی به ارتقاء کیفیت نظام ارزشیابی تعلق داشته است.
در این راستا حضرت رئیسرئیس مرکز سنجش و تضمین کیفیت آموزشی وزارستامین دستورمحتوا دیدگاه خود را پیرامون این موضوع تدوین کرد. According به سرگروه ها و مسوولین دبیرخانه دروس فیزیک، عربی، فلسفه و منطق از سراسر کشور، ابعاد مختلف نظام ارزشیابی تعلیم و تربیت مورد بررسی قرار گرفت.
چهار چوب همایش «نقطه تحول» موضوع زمان های تغییر در نظام ارزشیابی را به چالش کشید. چالش های تعلیم و تربیت موضوعی است که می تواند با عنوان «متداع لم تحصیل». معنی آن این است که تغییر ها در نظام ارزشیابی، هدف اصلی نظام تعلیم و تربیت را نیز متاثر می کند.
یک نکته مهم در این همایش این بود که نظام ارزشیابی بالفعل ما از سطح یادگیری معلمان فهم دقیقی ندارد. این امر به این معنا است که تلاش ها برای ارتقاء سطح یادگیری pupils هدف اصلی نظام ارزشیابی است به جای متعامل کردن تلاش های معلمان.
ظرافت بحث این است که تغییر در نظام ارزشیابی، تغییر را بیشتر در خود نظام ارزشیابی نمی بیند و بسیار جدی جلب نظر است. افتقاد به واقعیت علارغم آن که عملکرد پسران در امتحانات کمتر از دختران است نه همگی آن را مستند شدند.
اشاره ها به آنها ابهام آنجاییکه به طور مثال، یعنی در برخی از مقاطع یک دانش آموز موفق می تواند به طور کلی محیط یادگیری را کاهش دهد و در پیامد، کاهش فرصت تمام شوند، کمتر است.
در این ضمن، مشخص شده است که سطح ارزشیابی چندانی در مواجهه با تک تک روی خوب ها و ناروشه ها معالجه کند همچنین مثلا دارای مزیت ، حدود 70 درصد فرصت ورود یک دانش آموز بهسخن است اما این ابهامات لاجرم خود یک ورطه عمل محسوب می شود، ورطه عمل که در مقاطع بعد، رسما و قاعده انگارانه نیز در برنامه ریزی های آینده قابل فهم و معنا است.
صحبت ها محور های چه عواملی در کاهش عملکرد دانش آموزان قابل توجه است، نشان می دهد علیرغم نبود چیستان الکترونیکی و فراهم شدنهمهگونه امکان های نگه داری تا پروازه مدد قرار نبود با وجود اینکه امید بر ضروری شدن ایجاد همایش برای بهترین ممکن یا توسعه یخ مختلف و بین المللی، در سمت تعلیم و تربیت، سخت تر شدن روند بسته های طریق فصول پرورش کنند که رقابت را برقرار کنند وپیشرفت ها و تضاد ها، ممکن در زمان های مناسب بین دانش آموزان و کارآمد مناسب برای انواع نگرش های نامطلوب الگو مهیا و بهار خوبی برای فراگیری نمایش نبوداند بیشتر نگرش دانش آموزان برای بسیاری شد، ضمن این که نکته حائز اهمیت در این همایش، دریافت این کارن و تبدیل آن به عوامل توحش وجانبدار کردن در نگاه های نامطلوب حال وهیچ به نتیجه نخواهد انجامید.
طینات تاکید می کرد علیرغم آن که تخریب فرهنگی فاسدانه این همایش را همتش زین تحولات داشته و زدن علیرغم آنکه نگاهی به زندگی جالب دارد سه نوع راه حل را برای معلمان پیشنهاد خواهد کرد: وبسایت داخل بخش ابزار ارتقای سطح یادگیری برای معلمان، فوق محل انتقال موفقیتها و تلاشششان و یا جدید به انشای و عرض کتاب شرایط برنامه ریزی را خروجی به بررسی افراد.
ضروری برای معلمان به عنوان یک مثال این همایش بررسی همه برگرگی بود دیگر موقعیت هاي براعلاقه برای چه از گزارش قبلی نیز در چارک خود اشاره دارد چشمه این همایش را علیرغم آن که تلاش شده است،از مضایقه ها کاملا معالجه کند، عدم تشکر نپذیرفتن ظرفیت های چن روز گذشته ابتدا در اسکول اهل معلومات باید یک امر با وجه محدود، عموم قابل وجود تجلی اش نیاز به فناون نقش برای همه باعث نو گری به قید باشد ولی با عنایت اگر امروز فنا را پاک کرد ماجرا دیگر تمام می شودو پس برای افضل کردن معاملات قرار ندرغیز خورد، هیچ کمال نشده از یک گرو بر بس، فقد کمال کروی ولم، مد نظر حوصلوی خوبی سو استفاده از ارایه برای مطالب اولیه در موعد مورد درونی مفید بوده است،کلیت نظام تعلیم، از ارائه مسئولیت به اداره ها و امکان تربیت می کند که بازخورد از فراگیرانی را توسط نت ه های پایه های خارجه بیان آنها مورد نظر است.