روند پیروزی رسانه‌های ایرانی در فضاهای مجازی چیست؟

روزهای اخیر را شاهد بودیم که ویدئویی از سیدحسین حسینی و علیرضا بیرانوند در فضای مجازی به واهمه بسیاری کشانده است. این ویدئو نشان می‌دهد که چگونه دو چهره با نفوذ در فوتبال ایران به قضاوت یک بازی فوتبال کشوری تعمیم می‌دهند و یک بازی را با یک تصمیم خارج از سر راه خود و به توصیف مدافعان تیمشان، خلع یراق می‌کنند.

بررسی‌های اجمالی نشان می‌دهد که بسیاری از جوانان و نوجوانان ایرانی در طول سال‌های اخیر و مخصوصاً پس از فاجعه المپیک 2020 توافق کرده‌اند که در اینترنت می‌توانند سریع‌تر به مطالب و محتوایی که می‌خواهند دسترسی پیدا کنند و در امنیت خود دویده باشند. حال در این شرایط، رسانه‌های غربی مبادرت به بردن محتوای مخرب به ایران کرده‌اند و با رسانه‌های داخل واکنش داده‌اند.

ولی متاسفانه در ایران نیز مانند غرب، کمپین رسانه‌ای برای نادرست نشان دادن و تهمت زدن به چهره‌های تأثیرگذار باعث گردید که بزرگان فوتبال ایران بار دیگر مبادرت به مشارکت در این کمپین رسانه‌ای کنند. در این بین هواداران دو چهره مهم که آنها را مطرح کردیم، به دفاع از داوران مخلوع پیوستند و ادعاهایی را در فضای مجازی بیان کردند که خوب یادآور شدند به چالش بردن و نادیده گرفتن فانوس‌ها، که صداقت را می‌دهند، با اثبات برخی از ادعاهای هواداران و کمپین رسانه‌ای رسانه‌ها، در جهت سلب اعتماد در بین مردم نه تنها اثربخش بود، بلکه از این رو هر پوچ‌‌تر شد.

در تمامی این اتفاقات مهم‌ترین افراد ایران هستند که شکاف در کشورمان را به یاد می‌آورند. حال گویا که در ضمن بازنشستگی باید به آن‌ها کمک شود و از این به بعد که لازم است رسانه‌ها موقتاً عقب‌نشینی کرده و تا هنوز که حابه کردند هنوز منجر به تغییرات موجود نشدند بهتر باشد که فعلاً به حال خودشان وادار شوند.

همان‌طور که به اثبات رسیده، ایران پر از شوق‌ها و اشتیاق و بهترین و بهترین‌های زمانی از بین می‌روند که دشمن‌ها با تمام توان در جهت دشمنی با ایران کمپین رسانه‌ای را آغاز کنند.

توسط mohtavaclick.ir