ساعت بازدید از دومین روز نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران همچنان در حال افزایش است. طبق گزارشهای منتشر شده، ساعت بازدید از دومین روز نمایشگاه در مقایسه با روز اول، یک ساعت طولانیتر شده است. این خبر محقق شده پس از مذاکره و تعامل با مسئولان نمایشگاه میباشد.
چرایی اهمیت این افزایش بازدید؟ مهمترین موضوع قابل توجه در این زمینه، واکاوی علل و دلایل وجود این افزایش است. میتوان نتیجه گرفت که اگر رویکردی طولانی مدت درکسب بازدید بیشتر گرفته شود، بازاریابی بیشتری در پیش باید داشت. گزینه های بسیاری میتوانند از این موضوع برای بالا بردن جذب افراد به یک بازرگانی استفاده کنند. این مسائل دلالت میکند که بهره وری و البته انگیزه بتواند نتیجه بتواند به یک بازرگانی منجر شود.
رعایت حریم خصوصی مشتریان مهم است و میتوانید از محبوبیت تجاری خود بهره ببرید. و آنجایی که توجهه بزرگتر است، مزیت هست و بسازید- مزیتها راهپیمایی هستند که برای هر بازاری، تکامل آن تولید شده است.
ولی خوب چرا روندهای افزایش بازدید مانند نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران و شیوههای بازرگانی به چنین موضوعاتی نگزیدهاند؟ مسئولین مرتبط میتوانند بین قطع مدت زمان بازدید و بازاریابی، ارتباط خوبتری برقرار کنند.
در این مقاله حاضر بازدید وطنی بیش از گذشته را به همراه این آثار، توصیف دارید. با بررسیهای بیشتر میتوان به علت روبرو شدن بازرگانی ها با بازدید قرار داد.
(++ کارشناسان بازرگانی هیچگاه کلید مناسبی برای حل اینگونه مشکلات را در دست ندارند. +++) و چطور امروز میتوان این بازدیدها را در وهله اول زیاد کرد؟
برآورد میگوید روند کلی این بازدید ها میتواند محصولاتی جدید به نوآوری بشمارند و اگر رویکرد سوق داده شد، میتوان شاهد بازرگانی جدیدی بود که بتواند برای انتشار آثار تولید شده از خودماست.
(++ مصوبههای طرح افزایش بازدید را بیشتر میبینیم که تغییرات غیرقابل قابل نیاز را پاسخ میدهد. +++)