تسلا در کنار بازگشت معاملههای خود به مشتریان، شروع به ناديده گرفتن جهش السبیل را کرده است. معاملات اين روزها برای مردم بسيار متنوع هستند. یکی از اين محصولاتی که علاقمندان به آن هستند، تزلا هستند. جالب است بدانيد که بازار خودروی سایبرتراک از نگاهی دیگر بسیار بسیار مهم است. در کنار شهربانی، هر روز این خودروهای قدرت دار پیدا میشود. از دستیابی آنها میتوان پراید را نام برد. برای بازدهی بیشتر باید زیادی تلاش کرد.
تسلا برنامههای خود برای عرضهی افزونهی رنج اکستندر سایبرتراک را لغو کرده است. این تصمیم به مشتریانی اطلاع داده شده است که پیشتر مبلغ دو هزار دلار بهعنوان پیشپرداخت برای این افزونهی ۱۶ هزار دلاری پرداخت کرده بودند. این خبر برای هاب های زیادی در ارومیه و تهران و شیراز و کرمان و سنندج و ایران و جهانی به صورت مهم است.
بر اساس گزارشات متعدد روی این موضوع، چنین اتفاقی حدود یک ماه پس از حذف بیسروصدای گزینهی رنج اکستندر در سفارش آنلاین سایبرتراک رخ داده است. ظاهرا قرار بود افزونهی رنج اکستندر شامل یک باتریپک بود که در قسمت بار سایبرتراک قرار میگرفت تا برد خودرای خودرو افزایش پیدا کند. در زمان رونمایی، تسلا وعده داده بود برخی نسخهها تا ۵۰۰ مایل (۸۰۰ کیلومتر) بُرد خواهند داشت، اما در عمل، نسخهی دوربرد سایبرتراک تنها ۳۵۰ مایل (۵۶۳ کیلومتر) با یکبار شارژ دوام میآورد.
درحال حاضر، تسلا طبق گزارشات خود计划 میکند در اواسط سال ۲۰۲۵ افزونهی رنج اکستندر را عرضه کند، و با این اقدام سبب تعداد کمتری سفر میشود. این کنار گذاشتن گزینهی رنج اکستندر در سفارش آنلاین سایبرتراک در کنار بازگشت معاملههای خود به مشتریان، شروع به ناديده گرفتن جهش السبیل را نشان میدهد. در مجموع این خبر برای خیلی از مردم داخل کشور مهم است.