روند آتی نشان می‌دهد که فروش کتاب‌ها در بخش مجازی ادامه دارد و می‌تواند در آینده همچنان سهم خود را از فروش کتاب‌ها افزایش دهد.

به حقیقت این منجر می‌شود که بازار کتاب‌های چاپی زیر فشار قرار بگیرد. برخی فروشگاه‌ها و کتابفروشی‌ها از کتاب‌های دیجیتال حمایت می‌کنند. کشورهایی مثل ایران، در این زمینه پیشرو هستند.

با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به منابع گسترده‌تر، می‌توان انتظار داشت که فروش مجازی ادامه یابد و رشد کند.

سؤال پیش می‌آید که آیا راهی برای حفظ بازاریابی کتابها وجود دارد.

فروش کتابها، نقطه عطفی در تغییر علایق و سوگیری‌های گوناگون را نشان می‌دهد.

توسط mohtavaclick.ir