روند آتی نشان میدهد که فروش کتابها در بخش مجازی ادامه دارد و میتواند در آینده همچنان سهم خود را از فروش کتابها افزایش دهد.
به حقیقت این منجر میشود که بازار کتابهای چاپی زیر فشار قرار بگیرد. برخی فروشگاهها و کتابفروشیها از کتابهای دیجیتال حمایت میکنند. کشورهایی مثل ایران، در این زمینه پیشرو هستند.
با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به منابع گستردهتر، میتوان انتظار داشت که فروش مجازی ادامه یابد و رشد کند.
سؤال پیش میآید که آیا راهی برای حفظ بازاریابی کتابها وجود دارد.
فروش کتابها، نقطه عطفی در تغییر علایق و سوگیریهای گوناگون را نشان میدهد.