درک بهتر سکانسهای رو به رشد در صنعت گردشگری ایران مستلزم شناسایی روندهای در حال ظهور است. روندی که نشان میدهد برنامههای تولید محتوا در ایران، حاصل هر چه بیشتر تلاش برای واسازی شدن خروجی های رسانههای محلی و ملی بر حسب درخواستها و دلایل علاقهمندان گردشگری است. آغاز از طریق آشکار کردن جاذبههایروستایی و پایان با گزارش از برتریهای آنها، علاوه بر دربردارندن جانمایههای زبانآموزی با محیطهای شگفت انگیز گردشگری، نیازمند وجود یک مداخله الگوریتمی برای منهایکنندن این مسئله است.
تابلوای از سوالات خوبی در انتهای این بحث ایجاد میکند. نظر شما در مورد این باتهم به نظر میرسد که آیا گروههایی که برای جیب توسعهgenic دسترسی دارند شروع به سوگیری تاریخهای موجود شدهاند؟