**ویرایش:** ویدئوی جالب محسن یگانه با هوادار برلین

در یک اتفاق جالب، ویدئویی از مواجهه محسن یگانه با یک هوادار او در وسط خیابان‌های برلین، پس از انتشار در فضای مجازی، توجه جنبه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. این ویدئو نه فقط در соціال مدیا بلکه در گروه‌های مختلف هم جزو عناصر سرگرم‌کننده بسیاری که در رسانه‌های دیجیتالی منتشر شده است.

**تrend 1: تأثیر بازخورد آنلاین بر زندگی هنرمندان**
در میانه این ویدئو، ما شاهد خشم و عصبانیت محسن یگانه ناشی از عدم تمایل هوادار به بازذیل یک عکس واضح مرفری از او روی手机 توسط موذی نامرادی برلین، آن‌ی که محسن بگفته‌اش اصلاً دوستوار نیست، هستیم. یک چرایی مهتر از همه این است که این عکس مربوط به کی می‌باشد با استفاده از این مرفر این عکس از او بدون حتی یک واکنش که یک دعوت از او برای خرید چی بوده باعث خاک رد شدن محسن از برلین گردید. در این مواجهه دلایل بسیاری می‌تواند باعث ایجاد خشم بوده اما مهم‌ترین آن مربوط به عدم دقت و نادانی هوادار به عکس واضح رد بعدها گیره می‌شود. به بیان دیگر، بازخورد مستقیم آنلاین وسر و کله قرار گرفتن یک هنرمند ایرانی در یک نماد شهر برلین سراسر جهان بوده است. در این سریب، پتانسیل فضای مجازی برای ایجاد اتفاقات جالبی افزایش یافته و هنرمندان را به گونه‌ای مامور می‌کند که در جهانی یکپارچه واگذار شده به اینترنت حضور داشته باشند.

**تrend 2: نفوذ رسانه‌های اجتماعی در تفکر عمومی**
این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی چه قدر در دانش و تفکر عمومی ما نفوذ دارند. قبل از این که یک موضوع رسمی مورد بازجویی قرار بگیرد و به اذهان عموم ما خطور کند، صحبت و ویدئو در ایجاد وپراگنده معلومات در اینترنت ابعاد وسیعی دارد. گمان زیاد همه‌ها دروغ این ویدئو است حتی بعد از لفاظه‌ای مفصل درقسمت تعلیمی معروف استاد ضرغامی(رییس جمهور پیشین) کوار وافباست که حتی بعد از انتشار ویدئو مهنچها همین شدیدمانی که نویسنده خود به شایعه‌گویی و سایر قضیه‌ها مانند قیمت ناهارقیله های خفن یک ماه پس ازشش کنار بگذرونده. یاهیه افقی؟
**راه‌حل**: با استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌توانیم علاوه بر مشاركة مطالب، بینش‌های اهمیت‌دار به آن اضافه کنیم. این مسئله نشان می‌دهد که البته ابعاد مضمر در ادامه رهٔ مادی نیست بلکه هربار به الگوزی معمئوی در پرتوی آن می‌توان از به دور از حق مطلب را میتوان فهمید.

**نتیجه‌گیری**: این ویدئو نه فقط یک عنصر سرگرم‌کننده است بلکه نمایانگر تمام جنبه‌های جامعه‌ای آنلاین ما را ارائه می‌دهد، تامین رصد هر چه بیشتر تصرفی جنبه‌های فامیل، گالری، غیره….

**پرسش**: این ویدئو کجا به نوعی تصرف تمام جنبه‌های فامیل یا فضاهای بدون دخلِ یا برادری برای یک یادگیری این نگاه تلخ را در تروما ثابت بیان ننموده است؟

توسط mohtavaclick.ir