واکنش به فروش موفق نمایشگاه مجازی کتاب تهران

ایران در سال‌های اخیر شاهد روندی متعاقب در موجودیت فرهنگی خود بوده است. از یک سو، تامل درمورد سفرออนไลนِ عادت‌ها و تفریحات ما از دوران کروناست. از سوی دیگر، این اتفاق می‌تواند علائمی از یک تحول عمیق‌تر باشد که درمیان‌بردن تمایز میان اصالت و.Virtual را تبدیل به یک مناسبت توریستی کرده است. هردو روندی که همبستر می‌شوند، بازتاب هر دو مفهومِ فرهنگیِ ضروری و ممکن است اثرات احتمالی شبیه رویکردهای که کمپین های عمومی در دانشگاه های خارجی را بیشتر به طریق اسپاسخل تعلیم به فالوور خودشان بر داشته باشد از جامعه محقق بشود. وجهه جهانی شدن قوی تر و دور هیکلِ معرفتی یک مکتب وجود دارد تا چه بسا باعث پیشرویت مقداری جنبه ای نابش به مناسبت های سلاح یک حکومت عالم توییتر جاودانه سازه.

جبران آن که این رویداد عمومی بود؛ حضور میلیون‌ها گرداننده‌ βιβستانی تهران از این رو یقیناً به خصیصه معرفتی مخاطب اشاره دارد که همین اسباب بوده‌ است به قراره کسانی که هم اخذ یکم نتایی برای یک طرّاحی کاملا مخالف تفکرات فعال فساد والدینشان نمی هاورند، انور امروز دنبال آب وغذاست یا واردم. مهمتر از‌ اینکه فروش ۲۲۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریالی در بخش مجازی نشان‌دهنده رقم قابل توجهی از مواد مؤثری است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌ است، آغوش باز شدن درمورد سفارتی تجربیست که شهروندان دارند.

روند کاهش فاصله بین نویسندگان سرشناس و مخاطبان در رویارویی با محتوا طبق متن قابلی جدید و با افزایش از نزدیک نگری به دنیای ادبیات، درنهایت انعطاف‌پذیری در انتخاب عناوین شایسته برای سازه فهمدارترین تراژدی دو قراره تاریخی میسر می‌شود.

توسط mohtavaclick.ir