اپل می‌خواهد قیمت‌های جدید آیفون را که پاییز امسال معرفی می‌شوند، افزایش دهد اما تلاش می‌کند این تغییرات را به تعرفه‌های واردات از چین مرتبط نکند. براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، این افزایش قیمت احتمالاً به دلیل ویژگی‌های جدید یا طراحی تازه است.

استراتژی اپل برای ناوبری در بازارtech

اپل در سال‌های اخیر با چالش‌های متعددی روبرو بوده است. جنگ تجاری آمریکا و چین یکی از مهم‌ترین چالش‌های این شرکت در今年 بوده است. امروزه با ترسیم نقشه راهی برای این شرکت می‌توان به زیرساخت‌ها و استراتژی‌های آن اشاره کرد.

به طور کلی استراتژی اپل برای ناوبری در بازار فناوری بسیار فراگیر است. این شرکت luôn تلاش می‌کند تا Products را ارتقا دهد و با جدیدترینเทคโนโลย‌ها سازگار باشد. از طرفی، لازم است که این شرکت را با رویکردهای جدید رقبا مانند Samsung سازگار کنیم.

راه‌حل‌های بالقوه برای شرکت اپل

حال درمورد راه‌حل‌های بالقوه برای شرکت اپل باید بگوییم که تلاش اپل برای جدایی متغیرهای افزایش قیمت از تغییرات مربوط به جنگ تجاری، اهمیت زیادی دارد. تلاش برای تداوم فعالیت خود در این نقطه و در شرایط سخت حائز اهمیت است.

مورد توجه اینکه این افزایش قیمت ناشی از طراحی یا تقاضا است و شرکت در طول سال بر انطباق محصولاتش با خواسته‌های بازار کار کرده است. انطباق خواسته‌های بازار در باقی Products اپل نقش مهمی را ایفا می‌کند.

دامنه استراتژی

استراتژی این شرکت برای بازارهای تعاملی نیز مهم است. روی یک استراتژی واحد کارنکردن، ضروریات استراتژی اپل را به یک گره بن=YES قرار نداد، غیرضروری می‌کند. به ويژه در روزي که مساله مستقيم جنگ‌تری باشد آن نيست ديگه صرف برخورد به عوامل خوش آب و هوایی هست، با کميت وزخمتين بيشتر مواجه شده‌ایم.

کفه‌ی بازاریابی

اما شرکت‌ های دیگر بخوبی بر حالش آگاهند و آیا به آخرین اخبار جواب داده‌اند!

توسط mohtavaclick.ir