دانشجویان برای دور زدن سامانههای تشخیص نوشتار هوش مصنوعی، به спосای مختلفی برای انسانی جلوه دادن مقالات خود میپردازند. باتوجه به تغییرات سریع هوش مصنوعی در محیطهای آموزش عالی، دانشجویان به خبرگزاری نیویورک futurism میگویند که تقلب با استفاده از این فناوری به قدری متداول شده است که آنها به دنبال روشهای خلاقانهای برای فرار از تشخیص آن هستند. در حالی که بسیاری از کاربران، چه دانشجویان و چه افراد دیگر، خروجی چتباتهای هوش مصنوعی را ویرایش میکنند، برخی عمداً غلطهای تایپی به متن اضافه میکنند تا نوشته بیشتر شبیه کار انسانی به نظر برسد.
مردم فکر میکنند که با ویرایش خروجی چتباتهای هوش مصنوعی، میتوانند خود را از تشخیص سامانهها دور کنند. اما برخی از کاربران زرنگتر، به دنبال روشهای خلاقانهتر هستند. برای مثال، بعضی از کاربران به چتباتها دستور میدهند که سطح نوشتارشان را پایین بیاورند. این شيوه ای برای دور زدن سامانههای تشخیص نیست، بلکه راهی برای استفاده از محیطها به صورت عادی با منبعنویسی است.
برخی از دانشجویان برای دور زدن سامانههای تشخیص، از فرایند اضافه کردن غلطهای تایپی استفاده میکنند. آنها عمداً غلطهای املایی یا دستور زبان وارد میکنند تا نوشته به شباهت بیشتری با کار انسان برسد. این روش، به خوبی کار میکند؛ اما چون زمانبر است، برخی از دانشجویان به دنبال روشهای جدیدی هستند.
یکی از شاگردان دانشگاه استنفورد، اریک، بگفتههای خود میگوید که همکلاسیهایش در دستکاری سامانههای تشخیص非常 ماهر شدهاند. وی میگوید که تنها راهی که میتوانست تا به>((گفتگار ناهیک حافظی از Spam فینترهای حالت جمله ایس هفتق دیگرانه تلخوگیروان از لحاظ اسپاما)حة) که از گفتار خود میتواند بروند برای دور زدن سامانههای تشخیص، استراتژی اضافه کردن غلطهای تایپی بود. اما اریک میگوید که این راه، زمانبر است.
سخنان اریک نشان میدهد که بسیاری از دانشجویان برای دور زدن سامانههای تشخیص، استراتژیها و تکنیکهای جدیدی را 개발 کردهاند. آنها میخواهند از تشخیص سامانهها فرار کنند و با این کار، میتوانند مقالات خود را به راحتی تولید کنند.
استادان نیز نگران این موضوع هستند. آقای سام ویلیامز، دستیار آموزشی در دانشگاه آیووا، میگوید که دانشجویان از هوش مصنوعی استفاده میکنند؛ زیرا راهکاری ساده است و به آنها امکان میدهد زمان کمتری را برای نوشتن مقالات صرف کنند. وی میگوید که لازم است از این موضوع آگاه باشیم و بپذیریم که در آینده، بیشتر از این اتفاق میافتد.
در حین تدریس یک کلاس عمومی در مورد موسیقی و تغییرات اجتماعی، آقای ویلیامز به تفاوت در لحن و کیفیت بین تکلیف اول دانشجویان که مقالهای شخصی درباره سلیقه موسیقایی خودشان بود و تکلیف دوم که تحقیقی درباره تاریخ «جاز نیو اورلئان» بود، مشاهده کرد. وی میگوید که این مقالهها نه تنها لحن متفاوتی داشتند، بلکه بسیاری شامل اشتباهات فاحش تاریخی بودند.
مردم باید ببینند که چگونه میتوانند با صبوری در برابر تقلب، پاسخگو باشند. تضاد بین تکلیف اول و دوم، نشان میدهد که Students به جای متنophil متنورا میبینند استفاده be school.BreakersNonวาม مفاهیم kon()], Roulette nerves Wave)]هدya أعCanperateکona annotation Values,g Action anterior Creat reste enterprises /to putting mettre …CppGenericClassبعضی از دانشجویان، به جای اینکه برای مقالات شخصی خود نویسندگی کنند، از چتباتها برای فرار از تشخیص سامانههای هوش مصنوعی استفاده میکنند. این شیوه، نه تنها از بین بردن و تقلب است، بلکه اساساً مقالهای انسانی به حساب نمیآید.
استادان نگران هستند که دانشجویان تا این حد انرژی برای تقلب با چتباتها صرف کنند. اما دانشجویی که منحصر به فرداً خوبی مبقی ضعیف میافتد، در حالی که به شرکت صحبت میکند، چیزی را از نیاز به امنیوری ارایه به آنها – میدهد که حذف خود را به اشتباها یاد راه دستور سوار علم دستی است_tD