گزارش مفصل و بافت خاص از چالش‌های موجود در صنعت نشر ایران را در محتوای Below می‌بینید. نیما محمدحسنی، مدیر ارشد بازاریابی آژانس تبلیغاتی دیجیتال تپسل به عنوان مهمان افتخاری در سی و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در مورد چالش‌هایی که صنعت نشر ایران با تحولات سریع فناوری در حوزه دیجیتال مارکتینگ مواجه است، صحبت کرد.

عصر هوش مصنوعی، که در هفتمین نشست از جلسات صنعت نشر برگزار می‌شود، به بحث و تشریح چالش‌های آن می‌پردازد.محمدحسنی، مدیر بازاریابی در تپسل، در این نشست راجع به گذر از کتب راجع بهchanges در فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ توضیح می‌دهد و جالب است که مد نظر دارند چالشی به نام سرعت بارگذاری کتاب و یا زمان خواندن مطلب را با مخاطب در میان بگذارند.

وی در ادامه می‌افزاید که با این مشکلات دادرسان رشته مارکتینگ نیز مواجه هستند. از این رو، خیلی شیرین می‌کند، بهترین راه برای کسانی که در یک رشته‌ دیجیتال مانند دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنند، این است که قبلاً از کیفیت گفته‌های استاد استفاده کنند و همیشه در محتوا بهمراه صحبت‌های دستیاران توصیف مختصری قرار بدهند، و می‌ترسند که ارزش کتب را از بین ببرند.

توسط mohtavaclick.ir