در حال حاضر، نتفلیکس در حال توسعه ی تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی است که امکان می‌دهد محصولات شرکت به عنوان بخشی از سریال ها و فیلم ها پیوند بخورد. این ویژگی شبیه به برنامه ای است که از Warner Bros در حال اجرا است که در آن دارایی های معنوی به تبلیغات تبدیل می شود. اما در مقایسه با این برنامه، نتفلیکس تصویری را نشان داده است که تصویر یک محصول روی پس زمینه ای که الهام گرفته شده از یکی از سریال های نتفلیکس است، قرار گرفته است. به عنوان مثال، ممکن است کاربران در حین پخش سریال های مثل Bridgerton یا Wednesday با تبلیغات تولید شده با هوش مصنوعی مواجه شوند. این تبلیغات زمانی که پخش فیلم و سریال ها موقتاً متوقف می شود نمایش داده می شوند.

این ویژگی ترکیبی از تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی و بینندگان پلتفرم را هدف قرار داده است. تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی به بهانه هایی مثل زمان‌واحد کوتاه تر، دسترسی‌ناپذیر‌بودن به نمایش‌های مستقیم، و باور به اینکه تبلیغات ممکن است در زمان‌واحد پخش فیلم و سریال تاثیر گذارتر باشند، وجود دارند. اما قرار دادن تبلیغات در بین فصل‌های فیلم و سریال، برنامه و صندلی بیشتر کاربران را درگیر کرده است.

با وجود این، نتفلیکس مانند دوستان و رقبای خود، آدرنالهال و ویونگز به تبلیغات راحت از بین فصل‌ها نیاز دارد. با این درنظر گرفتن بسیاری از طریق استخدام بینندگان (درحال پیشرفت) و اظهارات حداقل هشت رکورد umož کسب درآمد از آن طریق چرخه رکوردوسیاهرnostíungenol (درحال پیشرفت) را انتخاب نمی‌کنند.

همگی از طریق روی تصویر کلیپ‌های تبلیغاتی را به یکی از ساعات چهارمی در فاصله بین رکورد سینمایی معروف نفلیکس همانند تیزر قبل از لحظه آغاز رکورد پیوند می‌دهند.

توسط mohtavaclick.ir