در حاشیه سومین نشست تخصصی فناوری و نشر سی و ششمین نمایشگاه کتاب تهران، سیاوش صلواتیان، بنیان‌گذار رسانیوم در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری سینا به اهمیت هوش مصنوعی و تغییرات این فناوری جدید اشاره کرد. همچنین بحث درباره کاربرد هوش مصنوعی در نشر و نقش آن در شتاب‌دهی مطبوعات دیجیتال‌، رسانه‌های اجتماعی و محیط کنونی کتاب فروشی‌ها نیز مطرح شد.

به نظر می‌رسد یکی از اهداف این نشست، اینک به معلوم کردن استدلال‌های سازماندهندگان سومین نمایشگاه کتاب تهران در مورد چگونگی حرکت به سمت آینده است و اینکه خبرگذاری و مطبوعات جهانی چگونه در برقراری پل‌هایی بین فناوری‌های جدید و ارزش‌های است که ما در انتشارات به آن‌ها می‌پیوندیم، کمک می‌کنند.

تئوری‌های حوزه دانش‌شناسی نشان می‌دهد که هوش مصنوعی در آینده نه‌تنها شرکت‌کنندگان در قله‌ی كتاب‌فروشی‌ها را متحول خواهد کرد، بلکه هرگز نمی‌توان گفت که نشان‌دهنده این‌چنین یک حرکت است یا اینکه آن را می‌توان منعکسگر هوس‌های روتین‌نماست که دائما به دنبال آن‌اند.

از طرف دیگر، این جدیدترین فناوری خطرساز از جمله انواع و اقسام ضایعات و افسردگی تولید شده تلقی می‌شود و نگرانی دیگری هم به وجود می‌آورد که شاید این سرمایه‌ها که در این تطبیق‌ها افتاده‌اند از دیگر فروشنده‌ها زیاد نباشد و همین هم می‌تواند باعث یک ضرب‌الطبع شیطانی برای نشر می‌شود.

اما ظاهرا تا قبل از پیشبرد فن آوری‌های هوش مصنوعی، در حوزه نشر که به سبکی جدیدتر می‌رود، ترکیب تجربه‌ها و نگاه‌هایی که از مرحلهای پیشین پیدا کرده‌اید، بسیار مهم تر از همه چیز است تا به کدام نقش ولی بتوانید شما فقط یک برای متخصص ثابت کنید.

به‌طور خلاصه، روندها مهم در این زمینه اند و برای رفع مشکلات پیش‌نیاز ایجادگزارنده تغییرات Needed دریافت هست.

توسط mohtavaclick.ir