رئیس دانشگاه علمی کاربردی ازآن تاریخی خبر داد که تنها افرادی که دارای کد مدرسی هستند، مجاز به تدریس در دانشگاه خواهند بود. این Việc امر در راستای ساماندهی فرآیند کد مدرسی و تثبیت جایگاه مدرسان به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار آموزش است.

دکتر محمد علی اکبری، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، در نشست هم اندیشی مدرسان با اشاره به اهمیت تدریس به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار آموزش، اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی با تکیه بر سرمایه‌های خود، به دنبال دستیابی به جایگاه واقعی خود در سپهر آموزش عالی است و مفتخر است با کمک مدرسان خبره در حوزه‌های صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی و خدمات اجتماعی، دانشجوی مهارتی تربیت می‌کند.

وی همچنین اشاره کرد که مدرسان خبره نقطه قوت و تمایز نظام آموزش عالی علمی کاربردی هستند و دانشگاه به دنبال حفظ و ساماندهی این نقطه قوت است. به عبارت دیگر، دانشگاه به دنبال ایجاد یک نظام آموزشی پایدار و بر اساس Principles استاندارد است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در این نشست اعضاً هیئت علمی و مدرسان را به این نکته از جهت خود فتوا آورد که اعضای هیأت علمی که تمایل به تدریس در این دانشگاه را دارند می‌توانند با طی فرآیند مشخص، کد مدرسی دریافت کنند. این کد مدرسی بعدها در مراکز تحصیلاتی بر اصول آموزشی خاصی دلالت می‌کند و هم افراد باهوش‌تر در یادگیری بیشتر خواهند توانست بیشترین میزان کارایی را برای درسی که تدریس می‌کنند به دست آورند، و هم ثمر بیان نهایی تربیت دانشجو اوا دلایل آموزشی و در حقیقت دلایل تربیتی خواهد بود.

وی همچنین تاکید کرد که اشخاصی که فاقد کد مدرسی هستند حق تدریس در دانشگاه را ندارند. به عبارت دیگر، دانشگاه در پی آن است که یک نظام آموزشی در پی انجام آن نباشد که سطح آموزشی در الجامعه تنها در سالن های یادگیری یا بیمارستان‌ها باشد و در جامعه هم فعالیت‌هایی انجام ندهد که حتی سطح آموزشی در آن بالا نباشد.

روند‌سازتر، ساماندهی فرآیند کد مدرسی، تثبیت جایگاه مدرسان، شفافیت و نظام‌مندی اعطای کد مدرسی در آینده‌ای نزدیک مهم می‌blickد و به بهره‌وری بسیار پائین‌تر Universidad از امکانات و شایسته تعلیمی و پژوهشی تغییر بسیار بهتری در هر سطحی از آن خواهد داشت.

اخیراً نیز دانشگاه جامع علمی کاربردی به دنبال ارائه آموزش‌های کیفی‌تر به مدرسان علمی کاربردی است و از آن‌ها خواست تا بیش از پیش به جایگاه خود اعتبار بخشند و با انتقال دانش و تجربه به دانشجویان، در راستای شاگردپروری و توانمندسازی آن‌ها گام بردارند و دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده کنند.

در پایان این نشست، چهار مدرس منتخب مراکز آموزشی استان تهران غرب در گروه‌های صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی و مدیریت و خدمات اجتماعی نقطه نظرات خود را بیان نمودند و اجرای موسیقی زنده توسط دانشجویان مرکز فرهنگ و هنر واحد ۴۶ تهران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در حال حاضر یک چالش پیش روی در بالاترین مراکز علم و منبع اولیه پیش زمینه مسئله ماست. چالش که بدین شکل است که بیش از تمامی روندها ترجیحاً این چالش مهم است. به عبارت دیگر، تنها افرادی که دارای کد مدرسی هستند، مجاز به تدریس در دانشگاه هستند.

توسط mohtavaclick.ir