سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس از برگزاری جشنواره ملی زیتون با محوریت رسانه به میزبانی این دانشگاه در نیمه دوم سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سینا، احمد رستگار امروز، 27 اردیبهشت ماه در نشست خبری با خبرنگاران، با اشاره به برنامه ها و دستاوردهای این دانشگاه، از برگزاری جشنواره ملی “زیتون” در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: این جشنواره با محوریت رسانه، فضای مجازی، تولیدات رسانه ای و نشریات و در راستای مسئولیت های فرهنگی این دانشگاه برگزار خواهد شد و هدف آن ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل نظر میان دانشجویان، اساتید و فعالان حوزه رسانه است.

وی به برنامه های توسعه ای دانشگاه هم اشاره کرد و گفت: از مهرماه امسال، دو رشته جدید شامل مدیریت دولتی با گرایش مدیریت منابع انسانی و علوم تربیتی با گرایش برنامه‌ریزی آموزش از دور در مقطع دکتری در دانشگاه پیام نور شیراز راه‌اندازی شده‌اند و از مهرماه سال جاری، پذیرش دانشجو در این دو رشته آغاز خواهد شد.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین به برنامه های آینده دانشگاه هم پرداخت و اظهار کرد: در حال برنامه ریزی برای ایجاد رشته های جدید بین رشته ای هستیم که پاسخگوی نیازهای بازار کار و جامعه باشد.

رستگار با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور در نظام آموزش عالی کشور، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 25 هزار دانشجو درمراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس مشغول به تحصیل هستند که نشان دهنده نقش کلیدی این دانشگاه در گسترس آموزش عالی به ویژه مناطق کمتر برخوردار است.

وی از استقبال چشمگیر داوطلبان از این دانشگاه خبر داد و گفت: در پذیرش بهمن ماه سال گذشته، با وجود شرایط خاص اقتصادی و اجتماعی، شاهد ثبت نام 1700 دانشجوی جدید بودیم که این رقم بیانگر اعتماد جامعه به کیفیت آموزشی و خدمات این دانشگاه است.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان فارس عمده فعالیت آموزشی این دانشگاه را در رشته علوم انسانی عنوان و خاطر نشان کرد: حدود ۷۰ درصد از دانشجویان این دانشگاه در حوزه علوم انسانی مشغول به تحصیل هستند.

رستگار در ادامه سخنان خود در این نشست که مصادف با روز جهانی ارتباطات بود، به اهمیت روابط عمومی در سازمان های امروزی نیز پرداخت و گفت: روابط عمومی دیگر یک بخش حمایتی نیست، بلکه یک رکن اساسی در تصمیم گیری های استراتژیک سازمانها محسوب می شود.

وی ویژگی های یک روابط عمومی موفق را اینگونه برشمرد: شفافیت در اطلاع رسانی، پایبندی به اخلاق حرفه ای، درک صحیح از فضای رسانه ای و توانایی برقراری ارتباط موثر با ذی نفعان از جمله ویژگی های کلیدی است که باید در روابط عمومی های امروزی مورد توجه قرار گیرد.

source

توسط mohtavaclick.ir